Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#38250Arogantní chování vedoucího pracovníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2019, před 4 lety

Radek Kašpar

Znění stížnosti

23.12.2019 9:51 jsem provedl nákup v prodejně LIDL - tř. 17. listopadu, Karviná. Při platbě kartou mi žena sedící u pokladny č.1 řekla, že platba neprošla, protože kolabuje systém, abych platbu provedl ještě jednou. Což jsem učinil a náhledem do internetového bankovnictví jsem zjistil, že tato platba byla zaevidována 2x. O tomto jsem informoval paní M. (údaj na jmenovce) sedící u pokladny č.1.. Arogantně opáčila, že toto není možné a na mou nabídku, ať se podívá do mého telefonu, kde jsou tyto operace zaznamenány, reagovala slovy, já se nikam dívat nebudu. Na žádost o přivolání manažera odpověděla, že zrovna odjel. Chtěl jsem hovořit s jeho zástupcem a to mi sdělila, že tím je ona. Na dotaz, jak to vyřešíme, odpověděla, že ona se mnou nic řešit nebude, ať si to vyřídím se svou bankou. Celý rozhovor byl z její strany veden velmi arogantním tónem. Dále se mnou přestala komunikoval, bez jakéhokoliv slova omluvy za vzniklou situaci.


Požadované řešení

Proškolení vedoucích pracovníků výše uvedené pobočky týkající se řešení konfliktních situací a jednání se zákazníkem - v mém případě již minulým.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému