Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:678
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#38324ALZA - Internetový obchod pro velmi nenáročné zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2019, před měsícem

Ivo Hospůdka

Znění stížnosti

ALZA opakovaně písemně potvrzuje termín dodání, jenž poté není dodržen (zboží je zaplaceno předem bankovní kartou) a i po několika dnech se nikdo neozve. Když je věc telefonicky reklamována operátor slíbí věc ihned vyřídit a písemnou informaci ještě ten den na e-mail, nicméně ani po dalších 2-3 dnech žádná informace nepřichází a operátoři ALZA opakovaně věc slibují vyřídit, omlouvají se, ale nic se neděje. ALZA masivně porušuje zákon o reklamě tím, že publikuje "klamavou reklamu" v televizi i na internetu a zneužívá toho, že ve velkém množství zákazníků se informace o velmi neseriozním a neprofesionálním postupu nerozšíří. Tento neakceptovatelný postup jsem zaznamenal u nákupu elektroniky, ale i jiného spotřebního zboží. Poslední případ byl nákup sluchátek Samsung Buds za 3990,- Kč, kdy objednávka proběhla 21.12., ALZA písemně potvrdila dodávku 23.12., ale ještě 27.12. se nikdo ani neozval a reakce operátora ALZA na telefonickou urgenci byla, že "neumí říct kde zboží je a kdy bude dodáno".


Požadované řešení

Písemně potvrzovat pouze termíny dodání, které je schopna ALZA dodržet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 10:51, před měsícem

Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2020 12:11, před 22 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.