Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#38638STÁHNUTÉ PLATBY I V PĚTKRÁT - OD 12.12. DO 24.12. RŮZNÉ PRODEJNY LÍDLU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2020, před 4 lety

Vera Nussmuller

Znění stížnosti

Dne 20.12.2019 v Ostravě 14 hod. pokus o zaplaceni nákupu platební kartou Rakouské banky na požádání pokladní jsem to zkusila pět krát a zadala pět krát pin po několika dnech upozornění z rakouské banky o proběhnutých stejných platbách a to i na jiných prodejnách Lídlu v Ostravě jedná se 317 euro dohromady informovala jsem telefonicky a bylo mi zděleno ,že mám jet do rakouska si to vyřídit chtěla jsem hovořit s vedením společnosti nebo právním oddělením přece na základě výpisu z banky by měla logicky VAŠE banka MI PENÍZE VRÁTIT obratím se na policii.NECHCI ANI DOMYSLET KOLIK ZÁKAZNÍKŮ BYLO POŠKOZENO A NEVÍ O TOM.ODMÍTÁM JEZDIT DO rakouska si problém způsobený Vaší společností řešit jedná se o 1200 km plus náklady s tím spojené čas ubytování a podobně požaduji aby to bylo vyřízeno tady v ČESKU VZHLEDEM K MÉMU VĚKU -ŽÁDÁM O INFO CO DÁL NUSSMULLER VERA Ostrava


Požadované řešení

VYŘÍZENÍ V ČESKÉ REPUBLICE


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému