Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dnes manžel kupoval pro dceru v Lidlu v Hlučíně okolo půl desáté.. mimo jiné 2x kojenecké mléko Sunar za 149 či 150kc a nevšiml si akce 2+1. Ihned za pokladnu kouká na účtenku a začal řešit, že si koupí ještě jedno dětské mléko, aby měl tu slevu. Velmi nepříjemná pokladní zavolala zřejmě vedoucí ta účtenku odnesla se slovy, že jde něco vypsat. Manžel čekal a čekal a nic, tak chtěl Sunary vrátit a ejhle paní pokladní chtěla účtenku. Říkal ji, že ji účtenku přece dával a vzala si ji ta vedoucí. Vůbec ji to nezajímalo tak se můj muž naštval a šel. Proboha to lze v dnešní době takhle okrádát veřejně zákazníka? Proč paní pokladní a vedoucí neřeší prosbu o koupi dalšího sunaru a reklamaci? Chápu, že se jedná o pár korun, ale jedná se o nási účtenku, která nám byla odcizena a zboží, které jsme nemohli ani vyřešit?8
Sunar
Dokoupení třetího sunaru v akci 2+1 z vaší akce za 149 Kč a ne dva, kde jeden stojí 229 Kč, tak jak jsem ihned žápdali u pokladny o změnu.
|
Tweet |