Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#38825Neřešená okamžitá reklamace u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 4 lety

Lucie Burá

Znění stížnosti

Dnes manžel kupoval pro dceru v Lidlu v Hlučíně okolo půl desáté.. mimo jiné 2x kojenecké mléko Sunar za 149 či 150kc a nevšiml si akce 2+1. Ihned za pokladnu kouká na účtenku a začal řešit, že si koupí ještě jedno dětské mléko, aby měl tu slevu. Velmi nepříjemná pokladní zavolala zřejmě vedoucí ta účtenku odnesla se slovy, že jde něco vypsat. Manžel čekal a čekal a nic, tak chtěl Sunary vrátit a ejhle paní pokladní chtěla účtenku. Říkal ji, že ji účtenku přece dával a vzala si ji ta vedoucí. Vůbec ji to nezajímalo tak se můj muž naštval a šel. Proboha to lze v dnešní době takhle okrádát veřejně zákazníka? Proč paní pokladní a vedoucí neřeší prosbu o koupi dalšího sunaru a reklamaci? Chápu, že se jedná o pár korun, ale jedná se o nási účtenku, která nám byla odcizena a zboží, které jsme nemohli ani vyřešit?8


Produkt

Sunar


Požadované řešení

Dokoupení třetího sunaru v akci 2+1 z vaší akce za 149 Kč a ne dva, kde jeden stojí 229 Kč, tak jak jsem ihned žápdali u pokladny o změnu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému