Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#39037Neschopnost společnosti stáhnout po již cca 3 měsících řešení hanlivý a nepravdivý negativní komentář či ukončit účet aukro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2020, před 3 lety

Pavel Pešek

Znění stížnosti

Dobrý den, vezmu to trochu v ořezaně, jinak by se to sem ani nevešlo.
Čas 29.3. 2018 12:31 Prodal jsem v běžné aukci č. 6925366513 předmět MicroSD 64GB, nová,zabalená za 154 Kč, zboží bylo od korunky.
Čas 29.3. 2018 12:43 Prodal jsem v běžné aukci č. 6925366389 předmět MicroSD 64GB, nová,zabalená za 154 Kč, zboží bylo od korunky.

Popis předmětu (obě aukce stejné)
Prodám novou, zabalenou, neznačkovou MicroSDXC kartu s kapacitou 64GB, součástí je sd adaptér v krabičce.
Bez záruky

Čas 12.5. 2018 08:23 Mi už dávno po odeslání přichází mail od prodejce
nick ****** (T.H.)
Odstoupení jako pro podnikatele - Z důvodu marného uplynutí zákonné lhůty pro vyřízení reklamace tímto
odstupuji od smlouvy a trvám na vrácení peněžních prostředků a to převodem
na účet č. 1013376319/6100 a to včetně požadovné úhrady nákladů na
uplatnění reklamace ve výši 44Kč.

Ale zboží mi touto dobou nikdo nedoručil.
Čas 14.5. 2018 18:31 radím se s aukrem, co s tím mám dělat.
Čas 15.5. 2018 15:20 pan Tom Hrabě mě udal aukru na nárok ochrana kupujícího.
Čas 17.5. 2018 13:29 nalezení poslaných karet v porušeném recyklovaném dopisu, pošta odmítala uznat reklamaci dodání, někdo to podepsal za mě, situaci jsem ohlásil na poštovním mailu a určitě dostali pěkně pokáráno za to.
Čas 23.5. 2018 15:36 o něco později jsem poslat stejné zboží zpět kupujícímu za svoje náklady.
Čas 5.6. 2018 07:03 kupec udělil negativní komentář za obě aukce.

Text komentáře kupující:


další AUKREM chráněný zloděj a podvodník . Přepravné předraženo trojnásobně. Zboží nefunkční, reklamaci měsíc neřešil, poté místo vrácení peněz vrátil nefunkční zboží. Rozhodně NEDOPORUČUJI

Čas 3.8. 2019, 14:06
revize komentáře prodávající:

Děkuji za hodnocení. Vůbec jste nekomunikoval a odeslal zpět zboží s nesmyslnou reklamací, která neplatí u nepodnikatele. Koupil jste karty bez záruky v textu! Udal jste mě aukru a napsal že budu platit jak *. Zaplatil zpět poštu. Nemám co dodat.


Čas 26.11. 2019 10:31 první odpověď jiný dotaz z formuláře aukro.cz
Čas 6.1. 2020 18:28 poslední odpověď s tím že porota aukro nemůže objektivně rozhodnout z důvodu nedostatečným důkazům k aukci, dál prostě se nic neřeší.
Již se to vyšplhalo do bodu, že si přeji ukončit účet, s tím se také nezabývají.
Kupec T.H. byl velice nepříjemný, napsal do komentáře zkutečnosti které nejsou pravda a nesluší se. A dle pravidel aukra na stažení komentáře nárok mám, když je oprávněný.
Aukro bohužel celou dobu tak krkolomně funguje.
Aplikace na androidu se seká, spoustu krát jsem z důvodu dohoto přišel o draženou věc, protože tlačítko přihodit se zaseklo, nebo celá aplikace, došel čas apod. Akorát se tam něco točí ale odezva jako delší jak 10 sekund, což není v normě. Komunikace a aukrem je na dlouhou trať, od ničeho k ničemu.
Mají akorát nějaké kampaně kde se vyhrávají peníze za prodané zboží, ale se systémem aukro si nedělají hlavu že je nepořádku (původně alegro.pl platforma), maily chodí s delším zpožděním.
Mohou se také účastnit aukce anonymní kupci, kteří často nedokončí transakci.
Opravdu hrůza hrůzoucí, tak to nefunguje.
Není divu proč uživatelé opouštějí platformu aukro.cz a jdou jinam za lepším.


Přeji si prosím okamžitě komentář vymazat, pokud to nepůjde vymazat rovnou celý genpen účet na aukru.


Děkuji

Pešek


Produkt

Prodej aukce č.6925366513 a 6925366389; Obchodní podmínky stránky aukro.cz - komentáře a ukončení účtu, konání služeb podpory aukro


Požadované řešení

Přeji si prosím okamžitě komentář vymazat, pokud to nepůjde vymazat rovnou celý genpen účet na aukru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 14:38, před 3 lety

Má-li spotřebitel na základě smluvních podmínek právo na odstranění komentáře, pak je mu společnost poskytující mu sjednanou službu povinna vyhovět a komentář odstranit, jinak se jedná o porušení její smluvní povinnosti.

Ohledně smazání účtu platí, že lze smlouvu se společností AUKRO s.r.o. vypovědět. Dle čl. 11.2.2 obchodních podmínek AUKRO s.r.o. má uživatel právo i bez udání důvodu vypovědět smlouvu. Výpověď musí být v textové podobě a musí být doručena provozovateli výlučně v elektronické podobě prostřednictvím kontaktního formuláře (https://aukro.cz/kontakt). Tento krok nezbavuje uživatele povinnosti splnit své závazky k ostatním uživatelům nebo k provozovateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:56, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.