Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Zamitnutá reklamace s uvedením poškozením "vniknutí kapaliny do přístroje"
dovybaveni telefonu: ochranné sklo, obal
použiti: 10 lete dítě, z 80 procent doma na hraní her, občas do školy
stav: bezproblémové fungovaní, až poslední půlrok se často zasekával
reklamace č.1
19.11.2019 na reklamačním oddělení Alzy
Popis závady: telefon se zasekává dělá si co chce, při převzetí v pobočce začal zničehonic sám přehrávat hudbu
Stav: záda mají velký škrábanec, další otluky, pravý roh lehce ťuklý,
-z naší strany zákazníka evidentně nic takového na telefonu není vidět (snad pod lupou), ale bez těchto údajů pracovník odmítl zboží k reklamaci převzít.
Reklamace byla zamítnuta a zboží vráceno 17.12.2019
-příčina zamítnutí tvrzení "mechanické poškození" po zjevné kontrole stavu telefonu pracovníkem reklam. oddělení Alzy a našem nesouhlasu, pracovník Alzy přišel s dalším uvedením "vniknutí kapaliny do přístroje" a byla nám předaná Servisní zprava:
Reklamace u distributora VSP Data a.s. 2.12.2019, zde už distributor uvádí vnější vzhled "používaný" bez těch přídomků "škrábanců a otluků", dále byl telefon poslán servisnímu středisku distributora Witty Trade, kteří uvádí reklamace zamítnuta "z důvodu mechanického poškození vniknutím kapaliny v oblasti zákl. desky"
Pracovník reklamačního oddělení Alzy konstatoval že těchto telefonů této značky a typu se jim vrací k reklamaci hodně, a reklamace je vždy zamítnuta "z důvodu vniknuti kapaliny…".
Následně byl námi téhož dne sepsán protokol o nesouhlasu se způsobem reklamace a téhož dne 17.12.2019, bylo pracovníkem rekl. oddělení Alzy přijato zboží k reklamaci:
reklamace c.2
17.12.2019 pracovník reklamačního oddělení Alzy vystavil další reklamaci "příjemka do opravy" se stejným textem a uvedením nesouhlasím s vyřízením předchozí reklamace
16.1.2020 mi přišlo emailem zamítnutí a zboží je připraveno na pobočce, které jsem jsem si z uvedených důvodů výše nepřevzal.
Kromě "mechanického poškození" bych rád uvedl, že v reklamačním řádu Alzy je uváděno "Reklamaci včetně odstranění vady Alza vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace", zboží bylo předáno k reklamaci č.2 dne 17.12. a sms a emailem o zamítnuti reklamace a vyzvednuti na prodejně ráno 16.1.2020 -pokud to počítám tak výzva na vyzvednuti je 31. den od převzetí reklamace
mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB, sn:861187034822208
Pokud je vadná zákl. deska telefonu předpokládám, že se jedná o neopravitelnou vadu a optimální stav buď stejný nový telefon a nebo vrácení peněz.
|
Tweet |