Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#39265Od prosince 2019 řeším prodloužení rámcové smlouvy tel. č. 777 317 888.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2020, před 4 lety

Miroslav Horčička

Znění stížnosti

Koncem prosince jsem se pokusil domluvit prodloužení či ukončení smlouvy. Dnes je 31.01.2020 a to, co mi bylo slíbeno, když u Vás zůstanu neplatí. Smlouvu jsem nakonec s Vámi prodloužil a už nyní toho lituji.
Vaše pracovnice mi sdělila a i poslal do emailu, že mám jakýsi bonus ve výši 7,800,- Kč na nákup nového telefonu. Hodilo se mi to a tak jsem smlouvu uzavřel. Do dnešního dne se nic nedělo i přes moje časté dotazy a urgence. Potřeboval jsem telefon k dnešnímu dni. Dnes ráno mi volala jiná Vaše zaměstnankyně s tím, že žádný bonus nemám, protože se to nepřevádí. Stěžuji si na Vaši firmu proto, protože podáváte mylné a neúplné informace svým dlouholetým zákazníkům - mě a tím je oklamáváte.
10.02.2020 se vracím zpět do ČR a budu to řešit řádně. Vše vede k tomu, že s Vaší firmou ukončím veškeré kontakty.

Přeposílám email pro paní Vendulu Novotnou, se kterou jsem vše řešil do té doby, než se na prodejně Vodafon měla objevit zpráva o bonusu ve výši 7.800,- Kč. Když to na prodejně nenašli - paní mi sdělila, že to už není její práce, ale jiných kolegů. Hovory máte nahrávané, SMS si můžete ověřit stejně tak jako el. poštu. Tak Vás žádám, abyste vše řádně prošetřili a dali mi včas odpověď.
Mám v plánu ukončit rámcovou smlouvu pokud nedodržíte co jste slíbili.

zdravím Vás a to byste nevěřila co se stalo - dnes se mi ozvala nějaká Vaše kolegyně a sdělila mi, že nárok na slíbených 7.800,- Kč nemám, protože jsem zrušil smlouvu a uzavřel novou. Dnes večer odjíždím mimo ČR. Až se vrátím, byl bych moc rád, abychom společně vyřešili to co mě trápí už od prosince. Vidím to tak, že opravdu se společností Vodafon ukončím veškeré kontakty. Už nemám ani čas, ani energii stále někam psát, volat a čekat, že nejpozději do 24 hodin se mi někdo ozve. Což se mimo jiné nikdy nestalo, až dnes. Opravdu moc hezky si Vodafon váží dlouholetých zákazníků, jen co je pravda. Vracím se 10.02. a byl bych rád, abyste si udělala na mě malou chvilku, myslím, že budeme brzy hotovi.
Horčička.


Požadované řešení

Při nedodržení slíbeného k datu 28.02.2020 uikončit spolupraci s firmou Vodafon a odstoupení opd smlouvy z důvodů nedodržení dohodnutých podmínek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému