Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#39696Připojení pevného internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2020, před 4 lety

Gabriela Hansová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.1.2020 jsem si přes telefon objednala tarif RedHome, kde mám dva neomezené tarify a internet na doma. První problém nastal při predelavani tarifu kdy mi jedno z čísel tři dny nefungovalo, to se naštěstí po třech dnech vyřešilo. Dostala jsem termín příjezdu technika na zapojení internetu. Měl přijet 4.2.2020 mezi 12:30 až 14:30. Ten den ks tedy byla doma a čekala na technika, bohužel technik vůbec nedorazil a ani žádný hovor z jeho strany neprobehl. Volala jsem tedy asi v 15:30 ten den na infolinku Vodafonu kde by nedokázali říct proč technik nepřijel a že žádají technický požadavek protože jim tam nejde zadat nový termín. Do dnešního dne nemám stále zapojeny internet a ani žádný termín jsem ještě nedostala. Každý den volám na infolinku ale defakto se nedozvím nikdy nic nového. Byli poslané minimálně tři technické požadavky, které ale vůbec nic ne vyřešili. Přijde mi, ze společnost Vodafone nemá žádný zájem řešit situaci. Za celou dobu mi nikdo nevolal pořád volám jen já.


Produkt

Pevny internet na doma


Požadované řešení

Chtěla bych vědět zda je jednání společnosti korektní. A dál by mě zajímalo zda mám možnost nějakým způsobem odstoupit od smlouvy při nesplnění podmínek ze strany společnosti. Nemám už trpělivost čekat na to jestli se mi někdo ozve a a konečně mi přijede zapojit internet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému