Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#39958Zamitnuta reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2020, před 4 lety

David Šrom

Znění stížnosti

dne 24.6.2019 Jsem koupil mobilni telefon iphone xs max 64gb.po 7 měsících začal tavit nabiječky,blbnout dotyk telefonu a huř mačkat tlačitka hlasitosti. a jelikož Apple nabizi i roční zaruku Apple tak jsem jej zanesl přímo do ISTYLE kde mi bylo zděleno že telefon neni kompletni a chybi v něm těsnici guma pod displayem a dostala se tam vlhkost a udajně již do telefonu bylo zasahovano a mam se tedy obratit na prodejce. V alze automaticky zamitli reklamaci z duvodu neautorizovaneho zasahu. ovšem od koupě jsem jediny majitel a za dobu meho pouzivani v telefonu nikdo nebyl. jelikož jsem kupoval posledni černy 64gb a byl rozbaleny a nyni alza tvrdi že prodala novy kus a problem se zarizenim ted je z me strany


Produkt

imei:357293099057200 iphone xs max space gray 64gb cena 32990kč


Požadované řešení

vratit penize a nikdy už s alzou nic neřešit


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému