Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
dne 24.6.2019 Jsem koupil mobilni telefon iphone xs max 64gb.po 7 měsících začal tavit nabiječky,blbnout dotyk telefonu a huř mačkat tlačitka hlasitosti. a jelikož Apple nabizi i roční zaruku Apple tak jsem jej zanesl přímo do ISTYLE kde mi bylo zděleno že telefon neni kompletni a chybi v něm těsnici guma pod displayem a dostala se tam vlhkost a udajně již do telefonu bylo zasahovano a mam se tedy obratit na prodejce. V alze automaticky zamitli reklamaci z duvodu neautorizovaneho zasahu. ovšem od koupě jsem jediny majitel a za dobu meho pouzivani v telefonu nikdo nebyl. jelikož jsem kupoval posledni černy 64gb a byl rozbaleny a nyni alza tvrdi že prodala novy kus a problem se zarizenim ted je z me strany
imei:357293099057200 iphone xs max space gray 64gb cena 32990kč
vratit penize a nikdy už s alzou nic neřešit
|
Tweet |