Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#40224Reklamace hodinek Vivo movestyle3 - zamítnutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2020, před 4 lety

Marek Gajdušek

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám pocit, že se ze mě Alza dělá dobrý den. Dal jsem k vám na reklamaci hodinky garmin vivo movestyle3 a po 3 týdnech přestaly ukazovat správně čas a celý systém ručiček byl posunutý a neukazoval správně. Tuto vadu jsem reklamoval (reklamace 2 dny před vypršením termínu zamítnuta s tím, že se závada neprojevila). Když jsem si hodinky vyzvedl připadal jsem si jako u debilů. Nejenom že se hodinky vrátily naprosto vybitý ale po nabitý (na prodejně) jsem zjistil, že závada je tam stále stejná. Dost se divil i váš zaměstnanec na pobočce. Nevím ale asi se někdo z reklamačního na celou věc dost vy... Nyní jsem dal hodinky znovu na reklamaci (jako u debilů nevím jak dlouho to budu ještě dělat). Opět budu čekat celý měsíc s tím, že bude reklamace zamítnuta? Je fajn si u vás koupit něco.. používat tři týdny a pak to nemít dva měsíce!

Dle zákona a určitě to tu nemusím odkazovat nedošlo k napravení reklamované věci. Hodinky jsem Vám vrátil. Tudíž dále běží zbytek doby na reklamaci 30 dnů. Hodinky jsem Vám dal reklamovat 4.2. a byla vyřízena 3.3. Dnes je tedy poslední den k vyřízení reklamace. Požaduji tedy buď vrácení peněz nebo nový kus.

Pokud se vada na věci prokazatelně projevuje i po převzetí věci z reklamace, jste oprávněna po prodávajícím požadovat bezplatné odstranění vady ve lhůtě, která zbývá do 30 dní, které měl prodávající ze zákona na vyřízení reklamace. K požadavku doplňte důkaz, např. videozáznam nebo svědectví blízké osoby o skutečnosti, že se vada na věci skutečně projevuje i po převzetí věci z reklamace. Vadu zároveň můžete prodávajícímu předvést při předávání věci a zanést její projev do reklamačního protokolu s potvrzením přebírajícího pracovníka. Pokud prodávající následně reklamaci nevyřídí během zbývajících dní do konce lhůty a vadu neodstraní, vznikne Vám právo na odstoupení od kupní smlouvy pro nevyřízení reklamce řádně a včas, dle § 19 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prodávajícího zároveň upozorněte, že ze zákona odpovídá za vadné plnění on, a ne jeho smluvní partner (jako např. autorizovaný servis), dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Samozřejmě platí, že pokud nedojde k nápravě budu celou věc medializovat a dám si záležet. Chápu, že vy nejste autorizovaný servis, ale oni pro vás odvedli velice špatnou službu.

S pozdravem
Marek Gajdušek


Požadované řešení

Výměna za nový kus nebo vrácení peněz v termínu 30 dní na reklamaci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému