Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:323
Z toho za letošní rok:52
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 74 stížnostech.

#40393Špatně namarkovaný zboží nevhodné chování zaměstnanců

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2020, před 4 měsíci

Monika Kočí

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 28 .2.2020 kolem 17h byla moje 11ti letá dcera nakoupit v Lidlu na Bayerově ulici v Brně, po vrácení před prodejnu jsem zjistila, že nákup neodpovídá ceně kterou zaplatila ( kartou) lístek ale zapomněla na pokladně tak jsme se obratem vrátily k pokladně č.3 kde platila, na pokladně již v tu chvíli byla jiná pokladní tak jsem ji poprosila zda by lístek ještě nemohla dohledat že ho nejspíš vyhodila že dcera tu byla před 5 minutami, na tuhle prosbu mi bylo řečeno, že ona dceru neobsluhovala a že se v tom "hrabat nebude" když jsem ji poprosila, zda by nám mohla koš s uctenkami půjčit otočila se a již s námi nekomunikovala, za chvíli přišel vedoucí směny tak jsem mu opět problém sdělila s tím že jsem zdůraznila že dcera byla na prodejně před 5 minutami, pan vedoucí nám řeklvelmi arogantně, že si za to můžeme sami a že máme zavolat na info linku kde me ještě dnes účtenku zašlou e-mailem a mam přijít s tažkou a účtenkou ještě tentýž den a provedeme reklamaci, jenže na infolince jsem se dovedela, že účtenku mi pošlou do 7 dnů...a potom je na manažerovi prodejny jestli nákup zreklamuje. Ještě pro jistotu jsem celý nákup nafotila. Dnes je 12.3.2020 účtenka stále nepřišla, takže do této doby mi nebylo umožněno jak ze strany pokladni, vedoucího ani infolinky vyřešit tuhle situaci. Cítím se velmi podvedená a dotčena chováním Vašich zaměstnanců v této prodejně, nikdy jsem se nesetkala s takovým přístupem...podotýkám, že jsem nikdy nebyla nucena jakékoliv stížnosti psát. Děkuji za vyjádření k této situaci postup jak se dále bude řešit chování zaměstnanců a reklamace nákupu. Děkuji Monika Kočí


Produkt

Běžný nákup potravin


Požadované řešení

Reklamace nákupu a vyjádření k chování zaměstnanců


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 18:54, před 3 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj (nebo např. v letáku) uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2020 14:42, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Kočí,

tato situace nás velmi mrzí. K reklamaci markování je skutečně nutné účtenku mít a proto na zákazníky apelujeme, aby ji od nákupu schovávali a kontrolovali ihned po zaplacení. To však nedává právo, aby se k Vám naši zaměstnanci chovali nevhodně, což také prověříme a případně zajistíme nápravu v podobě opětovného proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům. Váš podnět rovněž zaurgujeme u kolegů ze zákaznické linky, prosíme však o strpení v odpovědi. V aktuální složité situaci čelíme velkému náporů zákazníků nejen v prodejnách, ale právě i zde.

Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 20:10, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Monika Kočí

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2020 08:07, před 2 měsíci

Hodnocení: