Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:323
Z toho za letošní rok:52
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 74 stížnostech.

#41037Neodpovídající cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2020, před 3 měsíci

Ladislava Vítková

Znění stížnosti

Včera dne 1.4. jsem koupila 2 balení filetu z tresky (mražené) za 79.90 Kč,!! Na účtence, bylo ovšem 99,90,- Kč
Dnes jsem musela jet 18 km tam a 18 km zpět, abych vyřídila onu rozdílnost!!! U pokladny mi byly vráceny rozdílné 40,- Kč, ALE!!!
U produktu se nic nezměnilo, ani po mém odchodu z prodejny!!!
Takže další zákazník, který si nezkontroluje účtenku, opět zaplatí vyšší cenu!! Takto si vážíte svých zákazníků!?!?!?
Vše oznamuji ČOI. Vítková Ladislava


Požadované řešení

Náprava okamžitá!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 15:59, před 3 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2020 14:58, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Vítková,

za nepříjemnosti spojené s nákupem se omlouváme. Rádi bychom vše prověřili, proto ale musíme znát konkrétní prodejnu, kde se to stalo. Děkujeme.

Lidl Česká republika


Ladislava Vítková

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2020 15:52, před 3 měsíci

Dobrý den,
asi jsem nenapsala, že to bylo v LIDLu v Novém Městě na Moravě.
S pozdravem Ladislava Vítková

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 14:27, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Vítková,

děkujeme za doplnění informací, vše prověříme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2020 20:02, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:21, před 29 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.