Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:323
Z toho za letošní rok:52
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 74 stížnostech.

#41310Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2020, před 3 měsíci

Julie Voškerušová

Znění stížnosti

Dne 14.4 jsem zakoupila na prodejně Hviezdoslavova v Brně polévkovou masovou směs obsahující maso a kosti. Po dovezení domů jsem maso rozbalila a již na první pohled bylo jasné že kosti ani maso nejsou v pořádku, utvrdil mě v tom také příšerný zápach masa a jakési zabarvení kostí vypadající jako plíseň. Co je však horší je zákaznická linka, skrz kterou jsem chtěla tento problém vyřešit. Po nekonečném mačkání tlačítek dle přikázání robotické operátorky jsem se nikam nedovolala.
Doufám že když pojedu na prodejnu tento problém vyřešit, budou mi od společnosti Lidl alespoň nahrazeny náklady na cestu.

Voškerušová


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ
STAŽENÍ VÝROBKU SE STEJNÝM DATEM Z PRODEJE
NÁHRADA NÁKLADŮ NA CESTU


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 14:51, před 3 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2020 14:38, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Voškerušová,

tato situace nás velmi mrzí a za nedostatečnou kvalitu zboží se omlouváme. Balení polévkové směsi mělo zřejmě někde okem nepatrnou dírku, a tak se zboží zkazilo dříve, než mělo. Můžete jej zanést zpět do prodejny, kde Vám vrátíme peníze i bez předložení účtenky.

Za komplikace spojené s nákupem se omlouváme. Přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 17:43, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 08:57, před 23 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.