Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#42552Neuplne dodani přislušenstvi k Nafukovaci vířivce BESTWEY č obj 420542172

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 4 dny

Libor Kolčava

Znění stížnosti

U viřivky kterou jsem si u vás objednal s jeho příslušenstvím ktere nabízíte jsem v balení neměl plovák na chemii tlakoměr a sadu lepení.Už jsem posilali fotografie cele krabice i celeho obsahu uvnitř to po mně chtěl vaš zaměstnanec infolinky kteremu jsem volal hned v patek po otevřeni krabice doma bylo to 15.5 2020.Od te doby jsem k vam na infolinku volal už dvakrat abychse dozvěděl o stavu reklamace.Po dnešnim hovoru s vaši operatorkou ktera mně oznamila že firma od které viřivky odebirate to do příslušenstvi nedodava.Při rozhovoru s vaší operatorkou jsem malinko zvyšil hlas a ona mně odpojila.Tohle by se nemělo stavat.S operatorkou jsem byl absolutně nespokojen.Telefon se konal 21.5 2020 okolo 18.20 h.Vy jste mně dodali standartni obsah ktery dodava vice e shopu ale za nižši ceny .U alzy jsem asi přišel o 750 kč.Přestante nabizet zboži ktere nejste schopni dodat.Po odpovědi vaší operatorky asi nemam na věci z vaší nabydky narok.Jsem zvědav jak jse k tomu postavíte.Moje ztrata je asi 800 kč.CHibějící příslušenství si koupím znovu za svoje ale vaší společnosti začnu dělat ohromnou reklamu ale pro vás ve špatne stránce.Jsem zvědav jestli mi odpovíte.


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodane příslušenství


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 06:51, před 4 dny

V daném případě bude rozhodné, zda-li prodejce při nabídce zboží deklaroval, že příslušenství je součástí balení výrobku. Pokud by zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webových stránkách www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.