Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#42556Reklamace notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2020, před 4 lety

Hela Zajíčková

Znění stížnosti

Asi před měsícem se mi zničeho nic seknul. Nereagoval vůbec na nic, takže jako řešení jsem se ho pokusila vypnout. Po vypnutí se mi už nezapnul. Tak jsme se rozhodli ho dát reklamovat s tím záměrem, že mi ten notebook opraví.dne 13 dubna mu skončila záruka ,ale mi jsme ho odevzdali 12.dubna. Čekala jsem téměř skoro celý měsíc, až se mi konečně někdo ozvat 11.kvěna telefonovým hovorem. Tam mi jistý pán řekl, že to vypadá buď na vrácení peněz nebo na nový notebook u těch peněz, za které jsem utratila za ten notebook. Říkal, že se na ten notebook podívá, ale že neslibuje, že ho opraví. Dohodli jsme se, že mi znovu zavolá druhý den v deset hodin. Nezavolal. Ani jsem nedostala žádnou SMS zprávu u tom, že by se mi někdo od alzy pokoušel spojit. Asi v půl šesté večer jsem dostala e-mail, že moje reklamace byla zamítnuta a že si ji mám vyzvednout u nejbližší pobočky. Bez žádného odůvodnění.


Produkt

notebook acer aspire 5


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému