Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#43045Zbytečně aktivovana sluzba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 4 lety

Dana Malá

Znění stížnosti

Dobrý den, podala jsem reklamaci, protože jsem si o žádnou službu za 580,- volání do zahraničí neobjednala. Nicméně mi bylo řečeno, že fakturu uhradit musím. Minulý měsíc mi nauctovali o 850,- více, které mi nakonec z faktury odmazali. Každý mesic mám ve faktuře něco navíc, co tam být nemá.


Produkt

Reklamace faktury za měsíc květen


Požadované řešení

Požaduji opravit fakturu na částku 800,-kterou mám platit každý měsíc a žádné navíc služby, které mi neustále někdo aktivuje. Jinak budu nucena odejít ke konkurenci. Nebavi mě každý měsíc něco řešit!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému