Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#43366Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2020, před 4 lety

Robert Klár

Znění stížnosti

Moje žena si objednala a předem zapaltila na Lidl e-shopu zboží, které jak je u Lidl zvykem bylo posláno ve více zásilkách. Nicméně jedna ze zásilek v hodnotě 500 Kč nám nebyla dodána. Když jsme se obrátili na Lidl (jakožto dodavatele, u kterého jsme za zboží zaplatili) bylo oznámeno, že podle PPL bylo dodáno a že to není jejich problém ať si kontaktujeme PPL. Už tady si nemyslím, že je na nás, abychom vyšetřovali, kde balíček je, ale pokusili jsme se. PPL nám oznámilo, že dle kurýra jsme psali sms, že má být doručeno do jiné ulice (což není pravda a překvapilo nás, že si paní pamatuje naprosto přesně co se stalo se zásilkou, kterou doručovala téměř před měsícem, ale samozřejmě nic není nemožné). Po té co jsme rozporovali, že ani podpis na formuláři není náš nám bylo sděleno, že předají naše číslo kurýrovi ať se s ním dohodneme. Popravdě nám už nejde ani tak o těch 500 Kč, ale o princip. Nikdy by mě nenapadlo, že se budu s někým takhle dohadovat, když jsem si jasně objednal produkt, který mi nebyl doručen. Za mě je plná zodpovědnost na straně eshopu a u společností jako je Lidl a PPL bych očekával naprosto jiný přístup k zákazníkovi.


Produkt

Jednalo se o dětské punčochy, žabky a pyžamo


Požadované řešení

Za nás by mělo dojít buď k znovu doručení produktu, pokud tedy vlastně ještě je v nabídce. Případně by mělo dojít k vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému