Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Moje žena si objednala a předem zapaltila na Lidl e-shopu zboží, které jak je u Lidl zvykem bylo posláno ve více zásilkách. Nicméně jedna ze zásilek v hodnotě 500 Kč nám nebyla dodána. Když jsme se obrátili na Lidl (jakožto dodavatele, u kterého jsme za zboží zaplatili) bylo oznámeno, že podle PPL bylo dodáno a že to není jejich problém ať si kontaktujeme PPL. Už tady si nemyslím, že je na nás, abychom vyšetřovali, kde balíček je, ale pokusili jsme se. PPL nám oznámilo, že dle kurýra jsme psali sms, že má být doručeno do jiné ulice (což není pravda a překvapilo nás, že si paní pamatuje naprosto přesně co se stalo se zásilkou, kterou doručovala téměř před měsícem, ale samozřejmě nic není nemožné). Po té co jsme rozporovali, že ani podpis na formuláři není náš nám bylo sděleno, že předají naše číslo kurýrovi ať se s ním dohodneme. Popravdě nám už nejde ani tak o těch 500 Kč, ale o princip. Nikdy by mě nenapadlo, že se budu s někým takhle dohadovat, když jsem si jasně objednal produkt, který mi nebyl doručen. Za mě je plná zodpovědnost na straně eshopu a u společností jako je Lidl a PPL bych očekával naprosto jiný přístup k zákazníkovi.
Jednalo se o dětské punčochy, žabky a pyžamo
Za nás by mělo dojít buď k znovu doručení produktu, pokud tedy vlastně ještě je v nabídce. Případně by mělo dojít k vrácení peněz.
|
Tweet |