Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 30.5.2020 jsem předala k reklamaci mobilní telefon Xiaomi Redmi 7A LTE GB32 gradientí modrá.Zakoupený 18.1.2020.Při předání k reklamaci jsem popsala závadu nefunkční displej,na napájení reaguje led indikace,ale displej se nerosvítí.Dne 21.6.2020 jsem si vyzvedla na prodejně neopravený mobilní telefon.V servisním protokolu bylo uvedeno zařízení bylo vráceno bez opravy.Níže v tomto protokolu bylo zamítnutý - uvedená závada se neprojevila,mechanické poškození.
Mobilní telefon Xiaomi Redmi 7 A LTE 32GB gradientní modrá.Produkt: XI 196c3,seriové číslo:868950040084946 technik p.Cuc na prodejně napsal kontak ověřen,sn ověřeno,displej a obraz nelze ověřit,zařízení reaguje na napájení,škrábance na zadní straně i krycím sklíčku,zadního fotoaparátu,drobné nečistoty,slot na sim kartu a sd kartu prázný.Viditelné mechanické/ a jiné poškození: ne
Jelikož jsem samoživitelka,s 13 letým synem s minimální mzdou,za telefon jsem platila 2.799 kč,je tato suma pro mě veliká,byla bych ráda kdyby mě byl mobilní telefon opraven nebo vyměnen,po případě vrácení peněz.
|
Tweet |