Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
14.12.2019 jsem na alza.cz zakoupil mobilní telefon Xiaomi Redmi Note 7 LTE 64GB. Po 5,5 měsících jsem zaregistroval problém, kdy mikrofon nesnímá správně (některá slova jsou úplně nesrozumitelná, jiná nahlas nebo naopak potichu). Problém potvrdilo více lidí. V telefonu jsem zkoušel jinou SIM, tovární nastavení i další nastavení SW, přičemž závada přetrvává. Telefon jsem zanesl na reklamaci na pobočku alza, přičemž po ca 2 týdnech se telefon vrátil z reklamace s tím, že se závada neprojevila. Tentýž den jsem vyzkoušel několik hovorů a problém přetrvával. Telefon jsem tedy zanesl na reklamaci podruhé kde jsem přiložil nahrávky s problematickým zvukem. Po 2 týdnech byla reklamace zamítnuta a jako důvod bylo napsáno, že byl telefon vrácen do továrního nastavení a aktualizován SW. Problém přetrvává. Na pobočce i na infolince mi bylo řečeno, že to není problém alzy a že s rozhodnutím autorizovaného servisu nic nezmůžou. Jaké jsou další možnosti a jak postupovat?
Děkuji, PN
Reklamace mobilního telefonu Xiaomi Redmi Note 7 LTE 64GB
Oprava, výměna telefonu nebo vrácení peněz.
|
Tweet |