Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#43454Opakované zamítnutí reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2020, před 4 lety

Petr Nekola

Znění stížnosti

Dobrý den,

14.12.2019 jsem na alza.cz zakoupil mobilní telefon Xiaomi Redmi Note 7 LTE 64GB. Po 5,5 měsících jsem zaregistroval problém, kdy mikrofon nesnímá správně (některá slova jsou úplně nesrozumitelná, jiná nahlas nebo naopak potichu). Problém potvrdilo více lidí. V telefonu jsem zkoušel jinou SIM, tovární nastavení i další nastavení SW, přičemž závada přetrvává. Telefon jsem zanesl na reklamaci na pobočku alza, přičemž po ca 2 týdnech se telefon vrátil z reklamace s tím, že se závada neprojevila. Tentýž den jsem vyzkoušel několik hovorů a problém přetrvával. Telefon jsem tedy zanesl na reklamaci podruhé kde jsem přiložil nahrávky s problematickým zvukem. Po 2 týdnech byla reklamace zamítnuta a jako důvod bylo napsáno, že byl telefon vrácen do továrního nastavení a aktualizován SW. Problém přetrvává. Na pobočce i na infolince mi bylo řečeno, že to není problém alzy a že s rozhodnutím autorizovaného servisu nic nezmůžou. Jaké jsou další možnosti a jak postupovat?

Děkuji, PN


Produkt

Reklamace mobilního telefonu Xiaomi Redmi Note 7 LTE 64GB


Požadované řešení

Oprava, výměna telefonu nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému