Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#4379Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2014, před 10 lety

Jiří Kropáček

Znění stížnosti

Dne 25.7.2014 jsem po třech předchozích reklamacích a opravách telefonního přístroje Huawei G380 podal na prodejně VODAFONE písemné odstoupení od smlouvy z důvodu opakované vady věci,které mi bylo prodejnou potvrzeno.Prodejna ho poslala na posouzení servisu Britex a cca po 14 dnech se telefon vrátil na prodejnu ( standardně jako vždy smazán a vada se neprojevila ).Na můj dotaz, jaké je vyjádření prodejce k odstoupení od smlouvy jsem slyšel jem naučenou větu servis rozhodl..Požádal jsem tedy o vyjádření prodejce k odstoupení od smlouvy.Když jsem žádné vyjádření nedostal ani po více jak měsíci,obrátil jsem se dne 29.8.2014 písemně na centrálu a dostal jsem odpověď, cituji:"Jako vyjádření k Vaší reklamaci slouží servisní list, který servisní středisko přiložilo k telefonu.Není naší povinností Vám ještě psát písemné vyjádření o zamítnutí Vašeho požadavku o odstoupení od kupní smlouvy".Na další dotaz, zda je tedy prodejcem firma Britex, která vyhotovila servisní list nebo firma VODAFONE, která je uvedena na kupní smlouvě.Na to jsem opět obdržel od VODAFONE odpověď, cituji:"netvrdíme, že máte návrh na odstoupení od kupní smlouvy uplatnit u servisního střediska.Telefonní přístroj ste si zakoupil u naší společnosti" a poté také nasledující odpověď, cituji "Na odstoupení od kupní smlouvy tedy nevznikl nárok, což Vám sdělili naši zaměstnancina prodejně, kam jste se dostavil po obdržení SMS o vyřízení reklamace, kterou jsme Vám zaslali 4.srpna 2014".Zde ovšem musím konstatovat, že jsem žádnou sms od Vodafone nedostal a zaměstnanci na prodejně o odstoupení od smlouvy nevěděli vůbec nic.
Dosud jsem si myslel, že za vady odpovídá prodejce a vyjadřovat se má také prodejce a ne nějaká servisní organizace.Také je mi velmi podezřelé, že je telefon vrácen od servisní organizace smazán do továrního nastavení, přestože druhým dechem tvrdí, že se žádná závada neprojevila - pokud není žádná závada není potřeba ani dělat jakýkoliv servisní zásah ( pokud tedy nebyl k tomuto zásahu jiný důvod )


Produkt

Huawei G630 IMEI 861229015385860


Požadované řešení

uznání odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému