Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#44101Neoprávněné platby za zrušené telefonní číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 4 lety

Renata Ing. Prausová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dcera se odstěhovala před 3 lety do Irska, stále tam žije a po určitou dobu využívala české telefonní číslo Vodafone. Protože nebyl spokojena se službami, rozhodla se tuto službu oficiální standardní cestou zrušit. Telef. číslo bylo zrušeno, což ji bylo písemně potvrzeno. Záměrně ji nebylo ovšem řečeno, že musí doplatit jakýsi zbytek do konce roku, což následně oznámili písemně formou pohledávky. Dceera tedy tuto pohledávku zaplatila, ikdyž musela několikrát Vodafone kontaktovat, aby ji vysvětlili, za co tato částka ve výši téměř 7 000 CZK, je. Nicméne, bohužel, anabáze s Vodafonem neskončila. Bohužel opět k dnešnímu dni byla doručena k našemu obrovskému překvapení výzva již přímo z vymahačské firmy MBA finance, že okamžitě musí zaplatit faktury za červen a červenec 2020 (položky v celkové výši 5355,01, červen 2020-1651,00 ; července 2020 2619,00 + náklady na vymáhání 1085,01 CZK). Jak je možné, že v případě, že číslo neexistuje (což osobně potvrzuji, nebot jsem se pokoušela na toto číslo opakovaně volat a bylo nedostupné a je stále nedostupné), jsou vymáhány tisícové částky za služby, které evidentně nebyly čerpány, natož poskytnuty a navíc každý měsíc různé. Znovu opakuji-od května 2020 je číslo/služba zrušena! Navíc-dcera nikdy neobdržela na tyto vymáhané částky standardní faktury, rovnou přišlo vyhrožování z vymahačské firmy.
Považuji toto jednání za naprosto skandální a navíc s ohledem na výši vymáhané částky již prokazatelně za hranicí, opravňující k podání zahájení trestního řízení.
Dcera dnes okamžitě požádala o podrobné výpisy faktur-arogantně ji bylo řečeno, že Vodafone na to má minimálně týden. Nemusím ani připomínat, že veškerou telefonickou komunikaci vede dcera z Irska na vlastní náklady.
Podle mne existují 3 možnosti- bud někdo z Vodafonu neprovedl zrušení čísla a volá si přes něj, nebo bylo číslo přiděleno někomu jinému, nebo Vodafone zkouší, z kterého blbce vyrazí peníze. První 2 možnosti skoro vylučuji, protože, když zkouším na toto číslo volat, tak stále opakuje, že je nedostupné.


Produkt

tel. číslo: 773 877 882


Požadované řešení

1) V první řadě omluva - veřejná v médiích s uvedením konkrétních informací, co se stalo (v rámci GDPR beze jmen) a zajištění vymazání jména dcery z registru dlužníků
2) Vrácení neoprávněně získaných peněz
3) prošetření případů, stanovení root cause analysis s hodnocením rizika
4) definování nápravných a preventivních opatření


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému