Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:406
Z toho za letošní rok:48
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 98 stížnostech.

#44235PORUŠENÍ SMLOUVY, AROGANCE, VYHÝBANÍ SE ŘEŠENÍ SITUACE

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2020, před měsícem

Tomáš Fejtek

Znění stížnosti

Dobrý den přeji, v úterý 4.8.2020 jsem závazně objednával notebook k mé stávající smlouvě na pobočce OC HARFA. Jsem klientem u Vodafone již 16 let. Upozoňoval jsem prodejce, že s notebookem určitě budu počítat a ten mi slíbil, že v pátek 7.8.2020 bude na prodejně. Tak se i stalo a já si jej jel vyzvednout. Na prodejně mě nechali hodinu stát, což je vidět i na videozáznamu a brali další zákazníky. Důvod byl, že jim nešlo nakenovat kod z přístroje. Manažer fyzicky NEpřítomen telefonicky sdělil prodejcům, že nemá čas a že ho to nezajímá. Nakonec mi řekli po stvrzení nové smlouvy, že mi notebook prostě nedají. Upozoňoval jsem je, že mám na hdd naklonovaná data - jsem KOORDÁNÁTOR BOZP, OZO, ZZ, která jsou časové omezená do večera v sobotu. Před zákazníky se mi vysmáli a smáli se mi, když jsem odcházel.
V sobotu 8.8.2020 jsem volal na Vodafone, kde mi sdělili, že mám trvat na vydání, protože jsem ho měl objednaný. Volal jsem znovu na pobočku OC HARFA a sdělil jim, že na vydání tvrám. Poté volal prodejce manažerovi prodejny, který ho odbil, že ho to zkrátka nezajímá, že nemá čas a má volno.
Po konzultaci se svým právníkem pravděpodbně budeme žádat kompenzaci nejen za vynaložené úsilí, ztrátu času, porušení smlouvy, ale i za urážku na cti na prodejně, za nepřímé úrážky. Za aroganci. Dále tímto přicházím o klíčová pracovní data, protože je nemám kam namigrovat. ŽÁDÁM O OKAMŽITÉ KONTAKOTOVÁNÍ KOMPETENTNÍ OSOBY NA ČÍSLO 608338128, TOMÁŠ FEJTEK.


Produkt

KOUPĚ NOTEBOOKU S OBJEDNÁVKOU TÝDEN DOPŘEDU


Požadované řešení

PRAVDĚPODOBNÉ UKONČENÍ VŠECH SMLUV, FINANČNÍ VYROVNÁNÍ MÝCH SPLÁTEK JEDNORÁZOVĚ A UKONČENÍ SPOLUPRÁCE S VODAFONE.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2020 07:40, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2020 18:15, před měsícem

Dobrý den, pane Fejtku,

Vaši stížnost jsem předala vedoucímu prodejny v OC Harfa a podle informací, které mám k dispozici, se ji již podařilo vyřešit.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 06:58, před 11 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Tomáš Fejtek

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.9.2020 08:22, před 10 dny

Hodnocení: