Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#44295Neřešení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před 4 lety

Martin Chalánek

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakpupil jsem přes www.lidl-shop.cz, výrobník ledu SILVERCREST® SEMK 105 A1, po jednom víkendu používání vykazoval poruchu (pravděpodobně problém s kompresorem a chlazením).

Dne 11.7. jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách lidl-shopu, kde jsem popsal problém.

Na jejich stránkách uvádějí, že mne budou kontaktovat s dalším postupem.

Přišel mi poté email, kvůli osobním údajům, které jsem odsouhlasil.

Poté mi přišlo pouze následující:
Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera.

Od té doby žádný kontakt. Nebylo mi sděleno kam vadné zboží zaslat ani žádný další postup.

Kontaktoval jsem je sám a bylo mi pouze sděleno, že si mám zavolat.

Nyní je to již 30 dní, kdy reklamace není vyřešena a ani se k řešení neblíží.

Je to již 30 dní. Mám v plánu zaslat výrobník ledu zpět s odstoupením od kupní smlouvy, jestliže se nikdo neozve.

Děkuji.


Produkt

SILVERCREST® SEMK 105 A1


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému