Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
zakpupil jsem přes www.lidl-shop.cz, výrobník ledu SILVERCREST® SEMK 105 A1, po jednom víkendu používání vykazoval poruchu (pravděpodobně problém s kompresorem a chlazením).
Dne 11.7. jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách lidl-shopu, kde jsem popsal problém.
Na jejich stránkách uvádějí, že mne budou kontaktovat s dalším postupem.
Přišel mi poté email, kvůli osobním údajům, které jsem odsouhlasil.
Poté mi přišlo pouze následující:
Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera.
Od té doby žádný kontakt. Nebylo mi sděleno kam vadné zboží zaslat ani žádný další postup.
Kontaktoval jsem je sám a bylo mi pouze sděleno, že si mám zavolat.
Nyní je to již 30 dní, kdy reklamace není vyřešena a ani se k řešení neblíží.
Je to již 30 dní. Mám v plánu zaslat výrobník ledu zpět s odstoupením od kupní smlouvy, jestliže se nikdo neozve.
Děkuji.
SILVERCREST® SEMK 105 A1
Vrácení peněz
|
Tweet |