| Počet nahlášených stížností: | 1480 |
| Z toho za letošní rok: | 122 |
| Stále v řešení: | 16 |
67%
33%
U Alzy jsem si ve slevě koupil čtečku Prestigio MultiReader Kite PER3664BC a spolu s ní i prodloužení záruky a pojistku na dva roky. To se mi vyplatilo, protože se mi čtečku opravdu podařilo poškodit (prasknutí displeje). Na pobočce jsem jí tedy předal k vyřízení pojistky a zaměstnanec mě ujistil, že mi nepropadne prodloužení záruky. Po vyřízení pojistky jsem ale dostal dobropis na čtečku, který samozřejmě přikoupenou službu nezohledňuje a navíc tak přicházím i o slevu, pokud bych čtečku znovu chtěl. Takový přístup k zákazníkům mi přijde dost mimo mísu u takto velkého e-shopu.
Prestigio MultiReader Kite PER3664BC
Místo dobropisu výměna zboží, nebo alespoň proplacení přikoupených služeb.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Tento případ je odlišný od nároku z vadného plnění, proto jsou důležité sjednané podmínky v pojištění co se týká pojistného plnění. Plněno tedy bylo z titulu pojištění a to nemělo na samotnou kupní smlouvu vliv, i když pravděpodobně došlo k vrácení zboží. Vzhledem k tomu, že prodloužená záruka je vázána na smlouvu kupní, nemá na její existenci plnění z pojistky vliv.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.