Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
dne 16.9.2020 jsme si vyřídili zapojení televize a internetu.
Dostali jsme již 2 termíny, ve kterých se ani jednou technik nedostavil.
Dovolat se na infolinku a něco se dozvědět je scifi.
Mluvili jsme s asi 10 operátory a nikdo nám nebyl schopný pomoct,
neustále si nás přehazovali jak horký brambor a všichni nám řekli
vesměs to stejné “s tímhle Vám nepomůžu, přepojím Vás”,
“K tomuhle nemám přístup, přepojím Vás” Několikahodinový telefonát a
ve finále nepomohl nikdo. Někteří z nich nás ještě odkazovali na Cetin,
tam nás zase odkazovali zpět na Vodafone a tak stále dokola.
Nový termín, již 3. jsme stále nedostali, nabídli nám termín 2.10.2020,
který jsme odmítli s tím, že už to mělo být 2x hotové (což není a ne naší vinou)
a nechceme čekat dalších 10 dní. Poté nám bylo nám řečeno, že se ozvou
(očemž silně pochybuju kvůli zkušenosti s výše uvedenou komunikací)
a ani jsme se nedozvěděli proč technik nedorazil.
Zapojení televize a internetu
Žádám o nápravu chyby Vodafonu (nedojezd technika)
a očekávám, že nám bude nabídnut co nejbližší termín.
|
Tweet |