Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
4.9.2020 jsem si pořídil nový telefon Asus Rog phone 128gb /ZS600KL.
Po necelém týdu užívání se mi svévolně bez pádu, nepřiměřeného zacházení či
mého zavinění na displayi objevil v horní části pavouk / prasklina.
Telefon jsem tedy vracel ve 14 denní lhutě.
Display nefunguje, nesnímá ani nezobrazuje. Telefon je tudíž nepoužitelný.
Po dukladném prozkoumaní závady jsem zjistil, že telefon nejeví známky
jakéhokoli poškození, prasklina totiž nebyla na skle
nebo ochraném těle telefonu, praskl display samotný ( umístěný pod sklem,
display jsem neměl jak zničit bez toho abych poškodil i oschranné sklo nad
ním.) V životě se mi podobná věc nestala, aby praskl display pod
neporušeným sklem.
Upozorním, že telefon nenosím v zadní kapse, tzn. že vylučuji i to že bych si na telefon sedl nebo ho nepřiměřeně prohnul.
Telefon jsem reklamoval u společnosti ALza a.s. která mi ho po 3 týdnech
vrátila s komentářem, že se jedná o mechanické poškození a mou reklamaci
zamítli. Telefon si dnes jedu vyzvednout a nejsem si vědom že bych telefon
mechanicky poškodil svým týdenním užíváním.
Chtěl jsem Vás požádat o radu případnou pomoc s řešením. Mám v plánu
nesouhlasit s vyjádřením autorizovaného servisu a rád bych se dozvěděl jak
se jako spotřebitel mohu bránit proti neférovému jedání, ať už ze strany
Alza.cz nebo autorizovaného servisu Asus. Neříkám nutně, že požaduji
vrácení peněz, upřímně byl telefon za danou cenu super koupí a stačil by
mi opravený nebo nový kus. Nehodlám však hradit výměnu displeje, který
jsem nepoškodil. Telefon jsem nafotil před tím, než jsem ho dal do reklamace.
Předem děkuji za případnou pomoc a rady.
S pozdravem Dan Dienstbier
Asus Rog phone 1 /ZS600KL - ROG phone první generace
Vzhledem ke zkušenostem mám obavy aby jsem se podobné problematiky nedočkal i u jiného kusu. Upřednostňoval bych tedy asi vrácení peněz. Spokojím se však i s novým kusem s tím, že mne nebudou čekat podobné obstrukce ze strany prodejce v případě opakovaného vyskytu závady.
Především však potřebuji mít telefon a už tahle doba pro mne byla celkem nepříjemná. Nemluvě o tom, že hodnota telefonu tvořila cca 1/3 mého měsíčního přijmu a v podstatě by to pro mě znamenalo vyhodit 7000kč z okna.
|
Tweet |