Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#45581Neuznaná Reklamace smartphone Asus Rog phone 1 /ZS600KL

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2020, před 3 lety

Dan Dienstbier

Znění stížnosti

Dobrý den,

4.9.2020 jsem si pořídil nový telefon Asus Rog phone 128gb /ZS600KL.

Po necelém týdu užívání se mi svévolně bez pádu, nepřiměřeného zacházení či

mého zavinění na displayi objevil v horní části pavouk / prasklina.

Telefon jsem tedy vracel ve 14 denní lhutě.

Display nefunguje, nesnímá ani nezobrazuje. Telefon je tudíž nepoužitelný.

Po dukladném prozkoumaní závady jsem zjistil, že telefon nejeví známky

jakéhokoli poškození, prasklina totiž nebyla na skle

nebo ochraném těle telefonu, praskl display samotný ( umístěný pod sklem,

display jsem neměl jak zničit bez toho abych poškodil i oschranné sklo nad

ním.) V životě se mi podobná věc nestala, aby praskl display pod

neporušeným sklem.

Upozorním, že telefon nenosím v zadní kapse, tzn. že vylučuji i to že bych si na telefon sedl nebo ho nepřiměřeně prohnul.

Telefon jsem reklamoval u společnosti ALza a.s. která mi ho po 3 týdnech

vrátila s komentářem, že se jedná o mechanické poškození a mou reklamaci

zamítli. Telefon si dnes jedu vyzvednout a nejsem si vědom že bych telefon

mechanicky poškodil svým týdenním užíváním.

Chtěl jsem Vás požádat o radu případnou pomoc s řešením. Mám v plánu

nesouhlasit s vyjádřením autorizovaného servisu a rád bych se dozvěděl jak

se jako spotřebitel mohu bránit proti neférovému jedání, ať už ze strany

Alza.cz nebo autorizovaného servisu Asus. Neříkám nutně, že požaduji

vrácení peněz, upřímně byl telefon za danou cenu super koupí a stačil by

mi opravený nebo nový kus. Nehodlám však hradit výměnu displeje, který

jsem nepoškodil. Telefon jsem nafotil před tím, než jsem ho dal do reklamace.

Předem děkuji za případnou pomoc a rady.

S pozdravem Dan Dienstbier


Produkt

Asus Rog phone 1 /ZS600KL - ROG phone první generace


Požadované řešení

Vzhledem ke zkušenostem mám obavy aby jsem se podobné problematiky nedočkal i u jiného kusu. Upřednostňoval bych tedy asi vrácení peněz. Spokojím se však i s novým kusem s tím, že mne nebudou čekat podobné obstrukce ze strany prodejce v případě opakovaného vyskytu závady.

Především však potřebuji mít telefon a už tahle doba pro mne byla celkem nepříjemná. Nemluvě o tom, že hodnota telefonu tvořila cca 1/3 mého měsíčního přijmu a v podstatě by to pro mě znamenalo vyhodit 7000kč z okna.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému