Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 87 stížnostech.

#45932Reklamace Reference #411484185:

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před 2 měsíci

Pavlo Verezey

Znění stížnosti

Dobrý den,

Bohužel po nějaké době zakoupené zboží ztratilo svoji kvalitu ale bohužel ještě víc trápí laxní chování zaměstnanců které řeší moji reklamací.
Reklamací ze dne 11.10.2020, účet ani fakturu jsem bohužel neměl ale podle nápovědy na vašich stránkách 12.10.2020 bylo mnou zasláno na hotline@lidl.cz veškeré foto a případný datum uhrazení objednávky, po více než 20 dnů nikdo se mě neozval a já tim padem nevím zda něco ještě potřebujete.


Požadované řešení

Vyřešení reklamací ve lhůtě do 30 dnů jak je v zákoně napsáno.
Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2020 15:42, před 2 měsíci

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 14:18, před měsícem

Dobrý den, pane Verezey, jsme přesvdčeni, že Vaše reklamace byla již vyřízena.
Děkujeme za podnět
S pozdravem
Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 17:27, před 3 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Pavlo Verezey

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2021 03:09, před 3 dny

Jsem velice moc spokojen. Děkuji mnohokrát.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 09:47, před 2 dny

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody.