Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#463142 měsíční řešení internetu u Vodafone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 3 lety

Iveta Chnoupkova

Znění stížnosti

Dobrý den, klientem vodafone jsme 15 let v minulost jsme měli nějaké problémy a i jsme zvažovali odchod. Zůstali jsme ... chyba!!! Nikomu vodafone již nedoporučujeme.
Dva měsíce řešíme přemístěni internetu na novou adresu v rámci stejného bydliště jen par metru dále... !!!! V době , tak nelehké z důvodu Covid 19 je to Vodafonu vše jedno a na své zákazníky kašle ... distančního výuka našich 3 děti je vůbec nezajímá .. podotýkám, ze internet si stále platíme, i když ho nemáme!!!!!!!! Po 2 měsících měl dorazit dnes 19.11.2020 technik( potvrzeno SMS) nedorazil !!! Tak jsme opět volali, kde se technik zdržel!!!! máme si 5 dni počkat a zavolají , kde je...
No Vodafone hrůza... jdeme jinam , jen musíme počkat do února 2021 brali jsme u nich telefon pro syna CHYBA!!!
Nevěříme , že se internetu dočkáme.. jsme v kleci ...
ROZHODNĚ VODAFONE NEDOPORUCEJEME!!!!!!!!!


Požadované řešení

Internet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému