Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:367
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:29
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 84 stížnostech.

#46364Neoprávněně namarkovane položky 2x

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 2 dny

Oksana Horachkova

Znění stížnosti

Dobrý den,na prodejně v Jablonci/Nisou,byli mě namarkovany 2x stejne položky,ktere jsem nekupovala.Nakup stál přes 4tis.,tak jsem nebyla schopná to zkontrolovat na místě. Lidl má kamery system,takže je možné dohledat,neoprávněne namarkovane zboží které je velikostně obrovské,tak lehce prokazu podvod.Obracela jsem se na prodejnu.Bylo mí doporučeno volat na klijentskou linku. Účtenku mám, bude tam kód prodavačky co to spusovila. Jelikož mame ochranu osobních údajů,tak vedoucí mi nemohl poskytnout informace.Není poprvé co jsem zjistila podvodné markovani.Tak prosím slušne o řešení problémů. Dekuji O.H


Produkt

2x polštař, (kod) zboží z učtenky 319938 ,uvedená částka je 598 kč. Číslo učtenky 05040.


Požadované řešení

Prosím provést kontrolu všech údajů a vrátit mně částku, kterou jsem zaplatila za ,neexistující pro mne zboží,(podvod)prodavačky,a propustit tuto osobu. Jelikož mně nikdo neposkytne údaje o její identitě. Abych zase nedošlo k okrádání zákazníků. NAKUPUJÍ v Lidlu ráda, tak prosím o vyřešení mě stížnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 16:04, před 2 dny

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.