Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

56%
44%
Toto skore je založeno na 104 stížnostech.

#46854Připojení tarifu bez mého vědomí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před měsícem

Daryna Hodvan

Znění stížnosti

Když začala druhá vlna koronaviru šla jsem na prodejnu aby mi zrušili všechny tarify a služby co mám jelikož je nebudu v téhle situaci potřebovat a že bych čerpala z kreditu co bych měla. Pán mi řekl že je vše uděláno ale za měsíc mi přišlo vyučtování okolo 1500kč volala jsem na linku kde mi slečna řekla že kolega asi udělal chybu že to opravila a už tam mám 0. Dnes mi ale přijde vyučtování s částkou 1689Kč opět volám na linku kde mi jiná slečna řekne že mám tarif na míru a nechápe proč mi to kolegové nastavili a jestli jsem o dané službě věděla na což jsem ji odpověděla že ne protože jsem cca 2měsíce zpátky žádala o zrušení všeho pouze budu čerpat z kreditu. Slečna řekla že tuto částku musím ale bohužel zaplatit protože jsem ji nějak vyčerpala a společně jsme potom změnili tarif. Ani já ani slečna jsme nechápali proč mi nastavili tento tarif jelikož je nevýhodný a má velké účtování. Zde jsem si přečetla že nejsem jediná komu se tato situace stala.


Požadované řešení

Chtěla bych jenom požádat společnost Vodafone o lepší chování ke klientům a pokud by to šlo o nějakou odpověď na můj případ a pokud bychom si mohli vyjít vstříc mé situaci a nějak částku vyřešit


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 11:19, před měsícem

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebitelce škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2020 10:43, před měsícem

Dobrý den, paní Hodvan, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím, napište nám prostřednictvím reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkujeme. Přeji Vám pěkný den.
Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2021 23:18, před 14 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Daryna Hodvan

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.1.2021 13:16, před 13 dny

Hodnocení: