Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#47371Uvedení v omyl

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2020, před 3 lety

Miroslav Buřič

Znění stížnosti

Na přechodné období s ohledem nedostatku nových grafických karet jsem zakoupil rozbalenou grafickou kartu alespoň dle popisu na Eshopu se mělo jednat o zánovní plně funkční zařízení s maximem obsahu původního balení.

Do Alzaboxu jsem obdržel grafickou kartu v neoriginální krabici s chybějící polystyrenovou výstelkou, která byla nahrazena na jedné straně 3ks vzduchových polštářků. Chybělo komplet vše co se ke grafické kartě dodává.
Grafická karta byla hodně potlučená a ohmataná. Přes prvotní extrémní zklamání jsem se rozhodl ji vyzkoušet. Bohužel druhé zklamání v podobě toho, že zařízení vůbec nefungovalo.
Rozhodl jsem se tedy zařízení vrátit a zároveň jsem nahlásil že zařízení je mimo provoz.

V tomto mi přišlo vyjádření že zařízení je mechanicky poškozeno a reklamace se zamítá.
Tímto mi vznikla újma cca 11 tis Kč.


Produkt

Grafická karta MSI Radeon RX 5700 XT GAMING X


Požadované řešení

Uvítal bych vstřícnost tohoto Eshopu a navrácení peněz jelikož mi bylo prodáno něco co nefunguje. Případně při zaplacení doplatku prodej zboží zcela nového. Bohužel ani přes moji stížnost k postupu reklamace, kdy jsem požadoval potvrzení o kontrole zařízení z autorizovaného servisu při přejímce od předchozího kupce, mi nebylo toto potvrzení zasláno. Tímto jsem nabyl přesvědčení, že zařízení nebylo při navrácení od původního kupce řádně zkontrolováno zdali je plně funkční.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému