Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Na přechodné období s ohledem nedostatku nových grafických karet jsem zakoupil rozbalenou grafickou kartu alespoň dle popisu na Eshopu se mělo jednat o zánovní plně funkční zařízení s maximem obsahu původního balení.
Do Alzaboxu jsem obdržel grafickou kartu v neoriginální krabici s chybějící polystyrenovou výstelkou, která byla nahrazena na jedné straně 3ks vzduchových polštářků. Chybělo komplet vše co se ke grafické kartě dodává.
Grafická karta byla hodně potlučená a ohmataná. Přes prvotní extrémní zklamání jsem se rozhodl ji vyzkoušet. Bohužel druhé zklamání v podobě toho, že zařízení vůbec nefungovalo.
Rozhodl jsem se tedy zařízení vrátit a zároveň jsem nahlásil že zařízení je mimo provoz.
V tomto mi přišlo vyjádření že zařízení je mechanicky poškozeno a reklamace se zamítá.
Tímto mi vznikla újma cca 11 tis Kč.
Grafická karta MSI Radeon RX 5700 XT GAMING X
Uvítal bych vstřícnost tohoto Eshopu a navrácení peněz jelikož mi bylo prodáno něco co nefunguje. Případně při zaplacení doplatku prodej zboží zcela nového. Bohužel ani přes moji stížnost k postupu reklamace, kdy jsem požadoval potvrzení o kontrole zařízení z autorizovaného servisu při přejímce od předchozího kupce, mi nebylo toto potvrzení zasláno. Tímto jsem nabyl přesvědčení, že zařízení nebylo při navrácení od původního kupce řádně zkontrolováno zdali je plně funkční.
|
Tweet |