| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
Dne 20 .října jsme si koupili v Lidlu mikrovlnou troubu a když jsme ji pustili tak nefungovala.Tak jsme ji vrátili zpět do prodejny a tam ji vzali s tím, že se do 30 dní ozvou.Teď jsme bez mikrovlnky i bez peněz, které ném odmítly vrátit. Prosím o sdělení jestli obchod správně postupoval?
Buď vyměnit zboží za jinou troubu a nebo vrátit zpět peníze.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V tomto případě uplatnil spotřebitel reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí. Ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. O vyřízení reklamace je povinen prodávající spotřebitele informovat.
Vyjádření dTestu
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.