Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#47618Alza neo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 3 lety

Klára Mrázková

Znění stížnosti

Dobrý den, v březnu 2020 jsem si od Alzy zařídila službu Alza NEO, ve které jsem si vybrala iPad. Měsíčně jsem platila 699 Kč a vše bylo v pořádku. V pátek 8. 1. 2021 mi byl vykraden zamčený automobil, ve kterém se nacházel tento iPad. Nahlásila jsem pojistou událost Alze přesně podle jejich postupů a zaslala protokol od Policie ČR. Podle podmínek stanovených v tomto programu se rozšířená záruka nevstahuje na krádež z automobilu. Alza proto mojí reklamaci zamítla a poslala fakturu na 11.882 Kč. Pán na prodejně mi řekl, že tato částka je za spoluúčast, ale na stránkách Alzy se píše, že spoluúčast je 10 % z ceny ipadu uvedené na předávacím protokolu (což je 14.490 Kč). Proto by mě tedy zajímalo podle čeho Alza vzala čásktu 11.882 Kč. Již od března od kdy jsem ipad měla jsem zaplatila 7.689 Kč a teď mám zaplatit ještě dalších 11.882 Kč což by o mnohem víc překročilo cenu ipadu. Zkrátka by mě zajímalo, kde Alza tuto částku vzala a základě čeho ji vymyslela (je to 82 % z původní ceny ipadu).


Produkt

iPad Air 2019 značky Apple, 64 GB


Požadované řešení

Dle mého názoru by bylo vhodné buď mi dát zaplatit těh 10 % z ceny uvedené na předávacím protokolu anebo mi dát zaplatit zbytek ceny, kterou jsem měla doplatit do ceny ipadu což by činilo 6.801 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému