Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:637
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:46
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#48122Hotová jídla ASTRAFOOD s.r.o

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 2 lety

Jiří Zárybnický

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si od této společnost HOTOVÁ jídla-pouze k ohřátí.
Smažený vepřový řízek s bramborovým salátem---v salátu tvrdá,snad syrová mrkev i hrášek.Tzv.řízek=jakási hnědá koule.Vyndal jsem jí po ohřátí na prkénko,ale ani ostrým nožem se mi ji nepodařilo rozříznout.Putovala do popelnice.
Druhé jídlo-Zbojnický vepřový závitek s rýží.Maso neurčité,tvrdé.Rýže tvrdá,musel jsem si jí dovařit.


Produkt

Obě "jídla"nepoživatelná


Požadované řešení

Zboží zakoupeno v LIDLOVI za 49,90Kč-obě stejná cena.Ještě mám jedno jídlo-
ten zbojnický závitek.Celkem tedy vyhozeno 150,-Kč.
Byl bych rád,kdyby tato firma skončila,nebo se naučila vařit.Nikdo mi mé peníze zřejmě nevrátí.Je mi líto lidí,kteří naletěli jako já.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 15:09, před 2 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2021 17:28, před rokem

Spotřebitel nám sdělil, že se mu se společností již podařilo dohodnout na smírném řešení situace. Stížnost proto uzavíráme.