Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#48264Hrubý zaměstnanec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2021, před 3 lety

Katerina Šimečková

Znění stížnosti

Lidl je jedna z mála společnosti co zaměstnávají milé lidi, kteří mají pozitivní přístup k práci a tedy i k zákazníkům. Z tohoto důvodu upřednostňuji nákupy zde. Proto mě také tak šokovalo, když jejich security člověk se mi vtrhnul do těsně blízkosti a hrubě až agresivně se mě vyptával jestli jako neumím číst, ze psi tady nepatří a pak další věci které jsem už nevnimala. Samozřejmě číst umím a také chápu důvod proč by můj chlupatý společník neměl byt v blízkosti jídla. Byl to malý prohřešek jak ušetřit drahocený čas v dnešní době a nenechat psa venku přimrznout k zemi. Nečekala bych ale ze tohle vyvolá tak silnou reakci zaměstnance Lidlu, který ve mě vyvolal pocit strachu a ohrožení mého zdravý. Pejsek ležel pokojně hned za hlavními dveřmi, daleko od vstupních dveří do obchodu Lidl, tak aby nikomu nezavazel. Byla jsem opravdu v šoku z chování tohodle člověka. Mám už věk dostatečný na to, abych nemusela poslouchat výhružky co všechno se muže taky stát příště až ho tam nechám znova. Nevím, jestli pánovi strhávaji mzdu, ale jeho reakce byla nepřiměřená. Z obchodu jsem nakonec skoro utekla


Produkt

Jméno pána nemam


Požadované řešení

Vyhrazené místo pro pejsky by udělalo radost ne jednomu člověku, Lidl, Bayerova 23, Brno


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému