Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:637
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:46
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#48451Starý sýr s prodlouženou expirací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před rokem

Jana Pastrnakova

Znění stížnosti

Sýr gouda plátky jsem před týdnem kupovala v lidl Břeclav byl v pořádku , o týden později úplně stejný výrobek plátky tvrdé suché a pokryté bílou plísní (všechny plátky) expirace tohoto výrobku je 06-04-21
Mám obavu , že řetězec Lidl s potravinovými výrobky s procházející expirací neoprávněně manipuluje a mění obaly. Jinak si toto nedovedu odůvodnit .


Produkt

Gouda Holland P.G.I Milbona 300g


Požadované řešení

Řádná inspekce jak se nakládá s výrobky kterým vyprší doba expirace .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 10:07, před rokem

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 18:57, před rokem

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.