Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
v Alza jsem zakoupil pro ženu k narozeninám fén. Bohužel je příliš velký a těžký a proto jsme se rozhodli jej nepoužitý vrátit. Hned třetí den po doručení (den narozenin) jsem se pokusil odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve 14 dnech a odvezl fén na pobočku.
Vrácení bylo zamítnuto z důvodu, že se jedná o hygienické zařízení, na které se nevztahuje uvedený zákon protože došlo k porušení obalu. Fén byl umístěm v igelitovém pytlíku, který jsem musel otevřít.
Dohledal jsem si zde podobný případ, viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/42839/vraceni-zbozi-ve-14-denni-lhute a slušně je upozornil na skutečnosti v uvedených paragrafech.
Odpovědí bylo:
ďakujem za Vašu správu.
Bohužial produkt Fén na vlasy Remington AC9096 Silk Dryer spadá pod hygienický tovar a v prípade že bol rozbalený z hygienického obalu ho nieje možné už vrátiť.Táto informácia je uvedená aj v obchodných podmienkách s ktorými ste pred uzatvretím objednávky súhlasil.
Za pochopenie ďakujem.
Nevím o tom, že bych byl během nákupu upozorněn na tuto skutečnost a navíc se domnívám, že i tak by zákon měl mít vyšší váhu, než obecné obchodní podmínky, které jsem nejspíše odsouhlasil při založení účtu a jistě nemluví o tom, že na tento konkrétní fén se nevztahuje možnost vrácení ve 14 dnech. Navíc napříkald u nákupu zubního kartáčku bylo přímo při nákupu upozornění uvedeno.
Děkuji za pomoc.
Přeji hezký den
Fén na vlasy Remington AC9096 Silk Dryer
Vrácení peněz
|
Tweet |