Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 128 stížnostech.

#49019Jak funguje společnost Vodafone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před rokem

Miloslav Steklý

Znění stížnosti

Dne 1.12.2020 mne zemřela mamka , měla telefon který jsem ji dal aby mohla kdykoliv volat v případě nutnosti bylo jí 91 let. Toto 4íslo 608290085 jsem rušil osobně na prodejně Vodafonu v Pardubicích.Světe div se v březnu příjde upomínka na 180Kč bez předchozího vyučtováni.Toto jsem volal operátorovi , bylo mi řečeno že číslo neexistuje , takže nechápu jak může být vyučtováni ale upomínkou?????? Takto obchodně funguje vaše společnost ,mám u vás telefony včetně televize , ale již začínám pochybovat!

S pozdravem M.Steklý


Požadované řešení

informace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2021 17:16, před rokem

Jedním z důvodů zániku smluvního vztahu je i úmrtí spotřebitele. Pokud k němu dojde, vztah zaniká a na platbu za služby, které měly být údajně poskytnuty po datu úmrtí, nevzniká společnosti nárok. Společnost má ovšem nárok na platby za služby, které byly spotřebiteli poskytnuty přede dnem úmrtí, pokud jsou tyto platby doposud neuhrazeny.

Pokud skutečnost, že smluvní vztah zanikl, nebyla ve vyúčtování zohledněna, může spotřebitel podat vůči vyúčtování reklamaci. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2021 07:24, před rokem

Dobrý den, pane Steklý, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám,prosím, přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2021 10:44, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:39, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.