Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#49117Nedodání zboží, neposkytnutí relevantních informací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2021, před 3 lety

Oldřich Jehlička

Znění stížnosti

Dne 13. 11. 2020 jsem si objednával od společnosti Alza herní konzoli Playstation 5 a rovnou ji i zaplatil. K nákupu od této společnosti mě vedlo její prezentování, kdy psali, že dodání by mělo být do 27.2.2021, což bylo mnohem dříve, než co uváděli konkurenční firmy. Nedlouho poté mi dorazil email, že pravděpodobný den dodání posouvají na 28.2.2021.
Jelikož jsem v novém roce nedostal od Alzy žádnou informaci, tak jsem se jí rozhodl kontaktovat sám. Neustále se vymlouvali na dovozce a nesdělili mi, jestli zaplacenou objednávku v termínu dostanu nebo ne. Vlastě mi nesdělili žádnou informaci, pouze že je to celosvětový problém, který nedokážou ovlivnit. Žádal jsem alespoň o nějaký časový horizont nebo závazek, přeci jen jsem jim zaplatil velice drahou objednávku. Operátoři byli vždy milí a reagovali okamžitě, ale nesdělili mi nic užitečného.
Podezřívám Alzu, že klamala zákazníky- od dalších uživatelů jsem slyšel, že zatím neuspokojili ani první den objednávek ze září. Nejde mi do hlavy, proč tedy prezentovali to, co prezentovali.


Produkt

Playstation 5, cena 13 490


Požadované řešení

Rád bych, aby Alza dostála svým závazkům a dodala mi konzoli nebo sdělila nějaký termín, podle kterého se můžu rozhodnout, jestli mám zkusit své štěstí u jiné firmy.
Můžete mi prosím poradit, jak postupovat a jaké mám další možnosti? Celá situace mi vadí už jen z principu a jsem zastánce toho, že takové věci se mají řešit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému