Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
dne 4. 8. 2020 jsem od společnosti Alza zakoupil volant Logitech G920 Driving Force.
Dne 30. 1. 2021 jsem založil třetí reklamaci stejné vady, jako požadovaný způsob vyřízení reklamace jsem uvedl vrácení peněz. Dvě předchozí reklamace byly uznány a zboží mělo být opraveno, nicméně ihned po zapojení volantu se závada opakovala. Při třetí reklamaci jsem existenci závady doložil fotografií.
Dne 23. 2. 2021 jsem obdržel oznámení o zamítnutí reklamace odůvodněné „závada se neprojevila“. Dne 24. 2. jsem podal nesouhlas se zamítnutím reklamace. Zboží bylo reklamováno do 6 měsíců od zakoupení, čili mám za to, že pouhé tvrzení o neexistenci závady nelze považovat jako zákonný důvod zamítnutí reklamace. Požadoval jsem po společnosti doložení odborného posudku, nicméně společnost trvá na to, že reklamace je zamítnuta oprávněně. Po celou dobu řešení problému společnost ani v nejmenším nijak nereflektuje rozpor mezi nálezem servisu a mnou přiloženou fotografií.
Dne 15. 3. 2021 jsem společnosti odeslal odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace, protože mi dodnes nebylo doručeno požadované zdůvodnění. Společnost i nadále trvá na tom, že je vše v pořádku a ani odstoupení neakceptuje.
Děkuji za Váš čas
Logitech G920 Driving Force
vrácení peněz
|
Tweet |