Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#49507Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2021, před 3 lety

Lukáš Ficner

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4. 8. 2020 jsem od společnosti Alza zakoupil volant Logitech G920 Driving Force.

Dne 30. 1. 2021 jsem založil třetí reklamaci stejné vady, jako požadovaný způsob vyřízení reklamace jsem uvedl vrácení peněz. Dvě předchozí reklamace byly uznány a zboží mělo být opraveno, nicméně ihned po zapojení volantu se závada opakovala. Při třetí reklamaci jsem existenci závady doložil fotografií.

Dne 23. 2. 2021 jsem obdržel oznámení o zamítnutí reklamace odůvodněné „závada se neprojevila“. Dne 24. 2. jsem podal nesouhlas se zamítnutím reklamace. Zboží bylo reklamováno do 6 měsíců od zakoupení, čili mám za to, že pouhé tvrzení o neexistenci závady nelze považovat jako zákonný důvod zamítnutí reklamace. Požadoval jsem po společnosti doložení odborného posudku, nicméně společnost trvá na to, že reklamace je zamítnuta oprávněně. Po celou dobu řešení problému společnost ani v nejmenším nijak nereflektuje rozpor mezi nálezem servisu a mnou přiloženou fotografií.

Dne 15. 3. 2021 jsem společnosti odeslal odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace, protože mi dodnes nebylo doručeno požadované zdůvodnění. Společnost i nadále trvá na tom, že je vše v pořádku a ani odstoupení neakceptuje.

Děkuji za Váš čas


Produkt

Logitech G920 Driving Force


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému