Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den. Vzhledem ke špatnému období covid. Jsem bohužel zaplatila pozdě dvě faktury. Byla jsem měsíc vypnutá. Vodafone na mě najal nakou společnost Logi call!!! Že mám zaplatit za nake jejich úkony! Já, ale měla faktury, už zaplacené, tak proč bych to měla platit? Pak třikrát se volalo na Vodafone, že už žádný dluh není a pokuta za vypnutí bude připočtené k faktuře! Ale pak zjistím, že mám údajně naky dluh prý z minula.... Což jsem už neměla!!!! A když to sectu, tak mám navíc zaplatit 2000!!!to snad ne?! Třikrát hovor na vaši lince a pokaždé.... Jiná verze? A slečna mi řekne, že když zavolám po čtvrté, tak mi řeknou zase něco jiného?! To nemyslíte vážně?! S vodafone končím. Doplatím co chcete a už vaší společnost nechci!!!!!
Problém s vaší komunikaci!!!!
|
Tweet |