Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#49841Komunikace a faktury!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2021, před 3 lety

Jindra lorenc

Znění stížnosti

Dobrý den. Vzhledem ke špatnému období covid. Jsem bohužel zaplatila pozdě dvě faktury. Byla jsem měsíc vypnutá. Vodafone na mě najal nakou společnost Logi call!!! Že mám zaplatit za nake jejich úkony! Já, ale měla faktury, už zaplacené, tak proč bych to měla platit? Pak třikrát se volalo na Vodafone, že už žádný dluh není a pokuta za vypnutí bude připočtené k faktuře! Ale pak zjistím, že mám údajně naky dluh prý z minula.... Což jsem už neměla!!!! A když to sectu, tak mám navíc zaplatit 2000!!!to snad ne?! Třikrát hovor na vaši lince a pokaždé.... Jiná verze? A slečna mi řekne, že když zavolám po čtvrté, tak mi řeknou zase něco jiného?! To nemyslíte vážně?! S vodafone končím. Doplatím co chcete a už vaší společnost nechci!!!!!


Požadované řešení

Problém s vaší komunikaci!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému