Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#49882Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2021, před 3 lety

Nikola Ševcovičová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem před rokem iPhone XS. Před měsícem,se přestával nahrávat zvuk,když jsem natáčela. Po restartování telefonu problém přetrvával. Proto jsem čistila protiprachovou mřížku kartackem a jednu promackla. Po druhé zamítnuté reklamaci,trvají na rozhodnutí,ze je telefon mechanicky poškozen. Jenže já nereklamuji mřížku,ale proč se mi nenahrával zvuk. Nejsou ochotni to detailněji posoudit. Chyba je jinde než v protiprachové mřížce!!!!


Produkt

iPhone XS


Požadované řešení

Chci opravu! A ne opravu mřížky,ta s tim nema nic spolecneho! Člověk je poctivý a oni s nim vymetou!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému