Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#50129Data

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2021, před 3 lety

Daniel Forro

Znění stížnosti

Dobrý den, mám u vás mít neomezená data. Jsem v zahraničí tedy 65 GB. Vaší chybou v systému mi data za pár dni došli protože jsem měl nastaveno od vás jen 20GB. Dnes jsem se po trech dnech konečně dovolal na vaši linku. Zde jsem prijal uprimnou omluvu od vašeho calk centra s tím, že už je 7 hodin a behem zítřka bude vše napraveno. Zajimalo by mě, kdo z vás pojede ke mě domů vysvetlit to samé mé dceři které jsem slíbil, že budu každý večer po práci volat, že dnes volat nemohu. Nebýt spolupracovníka, tak jsem slib nedodrzel. Ujistil jsem se, že se na vás nedá spolehnout. Jsem 700 km od domova a jediný co od vás chci jsou data, abyvh mohl volat své 2 lete dceři domů. Nejste schopni to zajistit. Tedy, rád bych napsal je mi líto, ale opravdu není. Na konvi měsíce se vracím domů a vasi smlouvu vypovídám a přecházím k jinému operatoru. Vaše chování k zákazníkům je pro mě nepochopitelné a špatné. Nikomu by to v práci nepomohlo. Jen telekomunikace si mohou dělat co chtějí. S uprimnou radostí že jste mě po těch letech svou vlastní hloupostí konečně přesvědčili k odchodu vám teď píšu své konečné s bohem. Daniel Forro. Naštvaný (brzy bývalý) zákazník.


Produkt

Data


Požadované řešení

Jeďte koupit jako omluvu mé dceři plyšového pejska aspoň metr velkýho. Díky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému