Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#50178Poslední možnost, či odchod celé mé rodiny a známých od Vášich produktů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2021, před 3 lety

Lukáš Brabec

Znění stížnosti

Dobrý den,
při posledním nákupu obj č. 437802068 jsme obdrželi zboží, které nesplňovalo Vaše popisy k produktu. Viz foto, které Vám snad budu moct přes tento formulář poslat.
Okamžitě při obdržení roztrhané a špinavé krabice jsem zboží na prodejně rozbalili a zjistili, že popis Vašeho produktu nesouhlasí s kvalitou, kterou jste uváděli. I když jsme věděli, že kupujeme použitou věc, nevěděli jsme, že věc bude v takovém stavu ba dokonce špinavá, neotřená odřená. Byly přibaleny použité náhradní návleky, na produktu byla přilepena žvýkačka a vlasy s chlupy, které byly nalepeny v celém balení produktu viz foto. Zboží bylo neprodleně vráceno, ale nám tímto vznikly náklady na dopravu, čas, stress a přítelkyně nejspíše z důvodu prodeje tohoto špinavého a použitého produktu nemocněla koronavirem.


Produkt

objednávka číslo 437802068


Požadované řešení

Požaduji náhradu vzniklých nákladů (např. formou poukazu či slevových kuponů). Omluvu a zlepšení služeb zákazníkům. Nemůžete takto riskovat se zdravím Vašich zákazníků. Jsem Váš věrný zákazník s celou mojí rodinou. Ovšem Vaše postavení ke stížnosti bude rozhodující zda zůstaneme Vašimi zákazníky nadále. Je prokazatelné, že za rok u Vás nakoupím v řádech desetitisíců až statisíců.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému