Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dne 30.5.2021 přestaly fungovat všechny užívané služby - pevný internet, TV, Wi-Fi. Okamžitě jsem kontaktovala zákaznickou linku se sdělením problému. Bylo konstatováno, že bude předáno technikům. 1.5.2021 jsem vznesla dotaz na technika, který mě měnil zařízení v rámci spojení UPC a Vodafone. Ten mě sdělil, že problém je v tom, že nebyla provedena registrace mého zařízení do sítě a je to jen otázka pár kliků na PC. Bohužel nemůže napravit sám, nemá oprávnění. Ihned jsem tedy 3.5.2021 volala na zákaznickou linku a sdělila, kde je řešení mého problému. Bylo mě sděleno, že bude předáno dalším technikům a že to může trvat klidně i tři týdny. Požádala jsem i o kontakt na některého technika, bohužel bezvýsledně. A na pevnou linku společnosti se nedá dovolat. Bohužel, doposud služby nebyly zaktivovány.
modem: COMPAL CH7465VF č. DEAP70652360, set-top-box CAS ID: 233076957374
registrace zařízení a zprovoznění služeb
|
Tweet |