Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#50500Nefunkční služby způsobené společností tím, že nezaregistrovala zařízení do systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2021, před 3 lety

Radka Konopková

Znění stížnosti

Dne 30.5.2021 přestaly fungovat všechny užívané služby - pevný internet, TV, Wi-Fi. Okamžitě jsem kontaktovala zákaznickou linku se sdělením problému. Bylo konstatováno, že bude předáno technikům. 1.5.2021 jsem vznesla dotaz na technika, který mě měnil zařízení v rámci spojení UPC a Vodafone. Ten mě sdělil, že problém je v tom, že nebyla provedena registrace mého zařízení do sítě a je to jen otázka pár kliků na PC. Bohužel nemůže napravit sám, nemá oprávnění. Ihned jsem tedy 3.5.2021 volala na zákaznickou linku a sdělila, kde je řešení mého problému. Bylo mě sděleno, že bude předáno dalším technikům a že to může trvat klidně i tři týdny. Požádala jsem i o kontakt na některého technika, bohužel bezvýsledně. A na pevnou linku společnosti se nedá dovolat. Bohužel, doposud služby nebyly zaktivovány.


Produkt

modem: COMPAL CH7465VF č. DEAP70652360, set-top-box CAS ID: 233076957374


Požadované řešení

registrace zařízení a zprovoznění služeb


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému