Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den,
dnes 16.5. 2021, jsem byla nakupovat v Lidlu, Horní Měcholupy.
na kase jsem se zeptala na cenovky špenátu a ředkviček,které nebyli v regálu a v mrazaku označeny.
Pani pokladní mě oznámila že jich na prodejně je málo.
Nechala jsem si zavolat pana vedoucího, který po hvili arogantně přišel nepozdravil a na moji otázku odpověděl,ze o tom ví.ještě,když paní pokladní mu to zavolala tak byl na ní nepříjemný a vynadal ji.
Ona mne prosila at mu nic neříkam evidentně se ho bála.
a protože jsem taky ze kšeftu, tak se mi tento zpusob komunikace nelíbí.
Touto cestou doufám,že dojde k nápravě.
DĚKUJI Alena Hájková
ZÁDÁM O NÁPRAVU
|
Tweet |