Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:69
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 87 stížnostech.

#50685Cenovky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2021, před měsícem

Alena Hájková

Znění stížnosti

Dobry den,
dnes 16.5. 2021, jsem byla nakupovat v Lidlu, Horní Měcholupy.
na kase jsem se zeptala na cenovky špenátu a ředkviček,které nebyli v regálu a v mrazaku označeny.
Pani pokladní mě oznámila že jich na prodejně je málo.
Nechala jsem si zavolat pana vedoucího, který po hvili arogantně přišel nepozdravil a na moji otázku odpověděl,ze o tom ví.ještě,když paní pokladní mu to zavolala tak byl na ní nepříjemný a vynadal ji.
Ona mne prosila at mu nic neříkam evidentně se ho bála.
a protože jsem taky ze kšeftu, tak se mi tento zpusob komunikace nelíbí.
Touto cestou doufám,že dojde k nápravě.




DĚKUJI Alena Hájková


Požadované řešení

ZÁDÁM O NÁPRAVU


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2021 09:42, před měsícem

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:44, před 12 dny

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 11:12, před 10 dny

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci.