Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1410
Z toho za letošní rok:52
Stále v řešení:47
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

50.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (714 z 1410)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 316 hodnocení od spotřebitelů help

#50763Informace o vyřízení reklamace AVRA21490598

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2021, před 4 lety

Matúš Repka

Znění stížnosti

Dobrý den
Byl jsem vracet zboží, a pán dané sluchátka převzal že to je v pořádku.
Skontroloval. Teď mi prišlo vyjadření že sa zamíta z důvodu znečištění, takže týmto chci vyjádřit neschopnost daného personál a prehodnocení !
Ide o pobočku v Dejvicich/ Praha

Repka Matúš


Požadované řešení

Schváleni produktu a vrácení financii.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 12:36, před 4 lety

Tuto stížnost uzavíráme. Je duplicitní se stížností ID 50762.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.