Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se žádostí o pomoc ve sporu se společností Vodafone. Problém se týká ceny telefonu Samsung Galaxy S21 5g. Vodafone uvádí na eshopu, po přihlášení do klientské sekce, cenu telefonu 11.801,- Kč, pokud si na jedno ze svých čísel navýším tarif na RED standard za 799,- Kč. Není ovšem ochotný telefon za uvedenou cenu skutečně prodat. Navíc není společnost Vodafone schopna v této věci srozumitelně a jednoznačně komunikovat.
Během posledních dvou týdnů jsem komunikoval se společností Vodafone osobně, telefonicky, emailem, prostřednictvím Facebooku a chatu na e-shopu. Dohromady jsem komunikoval se zhruba osmi různými lidmi a jedním chat robotem. Sedm z těchto lidí mělo přístup k informacím o mém účtu. Během těchto dvou týdnů mi byli postupně sděleny následující, mnohdy protichůdné informace.
Na lince i na prodejně mi bylo opakovaně sděleno, že se zřejmě jedná o speciální akci e-shopu, a že je třeba jednat přímo s e-shopem, protože se jedná o samostatný prodejní kanál. E-shop se mi podařilo z mé strany kontaktovat pouze přes chat na webu, kde jsem byl odkázán opět na zákaznickou linku. Protože telefon byl po nějaké době naskladněn, pokoušel jsem se jej objednat. E-shop při pokusech o objednání zboží vykazoval chybu, jako řešení mi na Facebooku poradili objednat telefon jako neregistrovaný a v poznámce požádat o kontakt. Ani Tímto způsobem však nebylo možné objednávku provést. Později mě po nevydařené objednávce kontaktoval zaměstnanec e-shopu, který mi sdělil, že e-shop má stejnou nabídku jako pobočky. Navíc mi po opakovaném upozornění na nesrovnalosti na e-shopu bylo doporučeno opět obrátit se na pobočku.
Při jedné z návštěv na prodejně mi bylo sděleno, že nabídka je určena pouze novým zákazníkům. Nejen po přihlášení do klientské sekce je však i na e-shopu uvedená informace, že na výše zmíněný telefon dává společnost slevu 6.000, - Kč i stávajícím, jejich slovy „věrným“ zákazníkům.
A do třetice všeho dobrého, jsem se dozvěděl, že jde o technickou chybu. Při dvou různých kontaktech se společností Vodafone mi v jednom případě bylo doporučeno sepsat reklamaci, ve druhém případě bylo vše zadáno jako technický problém.
Komunikace s Vodafonem je po celou dobu velmi problematická. Téměř polovina lidí, se kterými jsem mluvil mě pouze odbývala a mátla. Zaměstnankyně, která reagovala na můj první email mi pouze sdělila standardní nabídku a vůbec se nezdržovala s mým upozorněním na to, že v e-shopu inzerovaná nabídka se od té její liší. První operátorka, se kterou jsem mluvil telefonicky mi slíbila, že věc předá vedoucímu a že mě budou kontaktovat. O týden později jsem se od jiné operátorky dozvěděl, že nikdo o ničem neví. Telefon samozřejmě svorně odmítají za uvedených podmínek prodat.
Za poslední dva týdny jsem dosáhl pouze přijetí reklamace a požadavku na řešení technického problému. Neschopnost Vodafonu řešit se mnou celo věc hned však vedla k tomu, že mi hraniční lhůty reklamačního řízení a řešení technických požadavků znemožní využít cashbacku, který nabízí společnost Samsung k telefonům v české distribuci.
Děkuji za pozornost, Vojtěch Havránek
Samsung Galaxy s21 5g
Jsem toho názoru, že společnost Vodafone by měla uznat chybu a prodat telefon za cenu, kterou mi nabídla prostřednictvím oficiálního e-shopu. Dále bych byl rád, kdyby zásadním způsobem přehodnotili způsob komunikace se zákazníky.
|
Tweet |