Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:103
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#51001Neupravená faktura a blokace komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2021, před 3 lety

Adrien Fajfr

Znění stížnosti

Objednal jsem si na e-shopu zboží, ale z nějakého důvodu nebylo možné zadat firemní údaje. Odeslal jsem tedy objednávku a ihned napsal e-mail, že žádám o upravení fakturačních údajů z důvodu jejich technických problémů v košíku, kdy to nešlo vyplnit. Bylo mi napsáno, že jejich systém jim to neumožňuje a konec. Až poté, co jsem se naštval a žádal jsem o komunikaci s nadřízeným, tak mi bylo nabídnuto storno objednávky s tím, že si vytvořím novou. To jsem potvrdil a od té doby se mnou přestali komunikovat i po několika připomínkách a na žádnou zprávu neodepsali a objednávku mi po několika dnech odeslali. Je to již 10 dní od jejich poslední zprávy. Objednávka byla tedy zaplacená z firemního účtu, ale faktura je s osobními údaji a absolutně se nesnažili problém vyřešit a raději mi zablokovali. Takové jednání jsem nikdy u žádného e-shopu nezažil, je to má první stížnost na jakoukoli firmu a opravdu bych nečekal, že bude na Ikeu.


Požadované řešení

Upravit fakturační údaje a zjednat nápravu ve svém oddělení zákaznické péče.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému