Počet nahlášených stížností: | 103 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si na e-shopu zboží, ale z nějakého důvodu nebylo možné zadat firemní údaje. Odeslal jsem tedy objednávku a ihned napsal e-mail, že žádám o upravení fakturačních údajů z důvodu jejich technických problémů v košíku, kdy to nešlo vyplnit. Bylo mi napsáno, že jejich systém jim to neumožňuje a konec. Až poté, co jsem se naštval a žádal jsem o komunikaci s nadřízeným, tak mi bylo nabídnuto storno objednávky s tím, že si vytvořím novou. To jsem potvrdil a od té doby se mnou přestali komunikovat i po několika připomínkách a na žádnou zprávu neodepsali a objednávku mi po několika dnech odeslali. Je to již 10 dní od jejich poslední zprávy. Objednávka byla tedy zaplacená z firemního účtu, ale faktura je s osobními údaji a absolutně se nesnažili problém vyřešit a raději mi zablokovali. Takové jednání jsem nikdy u žádného e-shopu nezažil, je to má první stížnost na jakoukoli firmu a opravdu bych nečekal, že bude na Ikeu.
Upravit fakturační údaje a zjednat nápravu ve svém oddělení zákaznické péče.
|
Tweet |