Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#51023Nevrácení částky - Reference #416251947: LIDL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2021, před 3 lety

Jana Srbová

Znění stížnosti

27.4.2021 byla přijatá vratka za zboží, současně byl společností vytvořený dobropis na částku 4027,- . V podmínkách k řešení vrácení peněz za vrácené zboží je uvedeno, že za vrácené zboží je platba provedena průměrně do 7 dní. Reagovala jsem na vrácení platby celkem 6x, resp. pouze po nějakém kontaktním formuláři, s tím, že vždy zřejmě automat nejprve poděkoval, poté napsal, že platbu mám očekávat v příštích dnech.
Po mé další, celkem ostřejší reakci, mi bylo prostřednictvím mailu vysvětleno, že došlo k technické chybě při skenování a očekávat peníze mám opět v příštích dnech.
Tentokrát už i s podpisem M.K. = zákaznický servis. Na společnost jsem 2x psala číslo účtu, opětovně poslala kopii poslaného dobropisu, kde jsou uvedeny všechny údaje - tzn. č. objednávky a veškeré údaje nutné k vyřízení.


Produkt

100254975005GO-DE textil a paletový nábytek, obj. 9820073694 ze dne 9.4.2021


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky dle vráceného zboží ve lhůtě a dobropisu ve výši 4027,-.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému