Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
27.4.2021 byla přijatá vratka za zboží, současně byl společností vytvořený dobropis na částku 4027,- . V podmínkách k řešení vrácení peněz za vrácené zboží je uvedeno, že za vrácené zboží je platba provedena průměrně do 7 dní. Reagovala jsem na vrácení platby celkem 6x, resp. pouze po nějakém kontaktním formuláři, s tím, že vždy zřejmě automat nejprve poděkoval, poté napsal, že platbu mám očekávat v příštích dnech.
Po mé další, celkem ostřejší reakci, mi bylo prostřednictvím mailu vysvětleno, že došlo k technické chybě při skenování a očekávat peníze mám opět v příštích dnech.
Tentokrát už i s podpisem M.K. = zákaznický servis. Na společnost jsem 2x psala číslo účtu, opětovně poslala kopii poslaného dobropisu, kde jsou uvedeny všechny údaje - tzn. č. objednávky a veškeré údaje nutné k vyřízení.
100254975005GO-DE textil a paletový nábytek, obj. 9820073694 ze dne 9.4.2021
Okamžité vrácení částky dle vráceného zboží ve lhůtě a dobropisu ve výši 4027,-.
|
Tweet |